12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    Maced.2

Microsoft Office 2004 11.2.5

Weet niet of jullie het al wisten maar er is weer een update van Microsoft Office 2004 .:)

klik

Bijdrager
    PietjePuk

Is aan het downloaden, bedankt voor de tip.:wink:

ps: zet klik[ /url] in je bericht (maar dan zonder de spaties tssn de haakjes) dan wordt alles niet zo uitgerekt.

info over de update:

This update fixes vulnerabilities in Microsoft Office 2004 for Mac that an attacker can use to overwrite the contents of your computer’s memory with malicious code. This update also fixes issues in Microsoft Entourage 2004 for Mac and includes all of the improvements released in all previous Office 2004 updates.

Bijdrager
    Maced.2

Thanks ook voor jou Tip…. ……pietjepuk6546:wink:

weer wat geleerd zal ik maar zeggen.

:mrgreen:

Bijdrager
    Neowave

Gaat lekker zo.

Bijdrager
    jasper050

Na deze update staat bij over Excel wel versie 11.2.5 maar bij Word staat alleen 11.2
    Klopt dit of moet ik nog iets anders downloaden?
    Hoe het voor de update was weet ik niet.

Jasper

Bijdrager
    Q.

Semi-offtopic, maar is al bekende wanneer MS met de volgende (2007/2008) Office versie komt met Universal Binary?

Inactief
    Anoniem

Er is trouwens ook een update voor de eerste Office voor OS X (link).

Bijdrager
    Erik Joling

Heel leuk is dat de datum van aanmaak van Word en PowerPoint nu op 1 januari 1970 staat; Entourage en Excel op 21 juni 2006.

Bijdrager
    Barabas2005

Update 11.2.6 is nu ook te downloaden, wederom met een aantal security updates.

Bijdrager
    justhan

Om het elkaar iets makkelijker te maken, hierbij een rechtstreekse link naar deze nieuwste update.

Bijdrager
    Maced.2

This update contains several updates to enhance security and stability, including fixes for vulnerabilities that an attacker can use to overwrite the contents of your computer’s memory with malicious code. In addition, this update includes all of the improvements released in all previous Office 2004 updates.

Applies to: Office 2004 Standard Edition, Office 2004 Student and Teacher Edition, Office 2004 Professional Edition, Microsoft Word 2004 for Mac, Microsoft Excel 2004 for Mac, Microsoft PowerPoint 2004 for Mac, Microsoft Entourage 2004 for Mac

Released: October 10, 2006

En hop de volgende update maar weer ……Update Microsoft Office 2004 11.3 :P

klik

Bijdrager
    Dick de Roos

Niet gering 60 MB ongeveer. Vannacht het spul binnegehaald.
    De progs starten ook op, maar ik heb er nog niet daadwerkelijk mee gewerkt.
    Ik heb wel gelezen dat er problemen zijn met 10.4.8, maar ik zit nog op 10.3.9.
    Iemand ook gedoe hier met deze update?
    Als ik de tekst bij de update lees (in rood hierboven), is het mij een raadsel waarom ik niet voortdurend bosjes problemen heb gehad. :finderoud:
    (dat geldt overigens voor alle updates naar mijn mening)

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.