11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    mymac

Microsoft Messenger met rare melding!

Hallo allemaal, ik heb een probleem:

Als ik MM opstart gaat dat altijd probleemloos, geen meldingen en ik kan gewoon alle functies gebruiken, tot vandaag.
    Als ik nu MM opstart krijg ik het volgende bericht:

Je kunt je niet bij Microsoft Messenger aanmelden omdat er
    wijzigingen zijn doorgevoerd in de Windows Live Messenger-
    service.

Klik op OK voor meer informatie en als je Microsoft Messenger
    wilt blijven gebruiken.

Ik klik op OK, waardoor je op deze pagina terecht komt:
    http://support.microsoft.com/gp/Messenger Weer een geweldig onhandige pagina vol tekst en zonder een duidelijke uitleg wat er aan de hand is. Microsh*t maakt zijn naam weer waar.
    Weet iemand hier hoe je dit op kan lossen, ik heb hier en daar kunnen lezen dat ik mijn “aanmeldings ID” moet wijzigen, geen idee hoe:?

alvast bedankt,

mymac[/url]

Bijdrager
    Da Floeren

Zelfde probleem!!

Ik denk dat microsoft stopt met het aanbieden van een LIVE account aan mensen met een andere domeinnaam dan hun eigen services (hotmail.com, msn.com,…)
    Want ik heb namelijk een Live account op mijn @mac.com adres.. Jij ook?
    Degoutant is me dat wel, als dat de reden zou zijn! En ja, hoe verander je het dan?

Bijdrager
    Jecman

Ik kreeg ook al gelijksoortige klachten van het thuisfront. Vanavond thuis maar effe checken wat er loos is en of het is op te lossen.

Bijdrager
    aToMac

Met mijn @hotmail.com adres doet ie het wel.

Bijdrager
    mymac

ja ik ben er ook achter dat mijn @hotmail.com adres het wel doet. maar hoe krijg ik nou al mijn contactpersonen naar mijn hotmail account? en waarom doet MS zo fucking naaiend?

Bijdrager
    hansje40

Hier sinds vanochtend het zelfde probleem. Met mijn dotMac account viel niet meer in te loggen!
    Een andere account via mijn eigen domein aangemaakt en nu werkt het weer.

Is geen hotmail account, uiteraard, maar werkt wel!

Bijdrager
    B-Mac

Ik liep tegen hetzelfde probleem aan. Mijn .Mac e-mail adres is geblokkeerd en ik kon niet meer inloggen. Okay, prima. Balen maar niets aan te doen. Migreren, dacht ik. Appeltje-eitje. Niet dus. Op een of andere manier is de Live-website NIET geschikt voor Safari en was ik genoodzaakt om Firefox te downloaden en daar verder te gaan. Echter, op de pagina kwam ik niet heel veel verder. Stappenplan, ho maar. Uitleg, ho maar. Alles, ho maar.

Het komt er op neer dat je @mac.com account niet meer kunt gebruiken voor MSN. Dat kun je shaken.

Uiteindelijk heb ik maar een nieuw @live.nl account aangemaakt en gebruik ik die maar als MSN-login. Het is niet anders. Goddank gebruik ik Adium die mij gelukkig kan vertellen wie ik had toegevoegd en ben ik nu bezig om alle contactpersonen opnieuw in te voeren…

Succes allemaal!

Bijdrager
    mymac

ja klopt, uitleg hoe het dán moet, als het niet via @mac.com kan is onvindbaar, lappen tekst met niks nuttigs, en links werken niet… heb mijn oude ongebruikte @hotmail.com account weer in gebruik maar ik kan normaal alle contactpersonen exporteren en dan importeren in een nieuw account, dan stuurt MSN in 1x alle nog niet toegevoegde contactpersonen een uitnodiging daarvoor zegmaar… automatisch(!)

het probleem wat ze mij dus gegeven hebben is dat ik niet meer kan inloggen, de contactpersonen kan exporteren, en dus niet kan importeren in mijn nieuwe account, dus alle contacten die ik heb opgebouwd zijn weg. :o :( :x :grrr:

Bijdrager
    goosse

inmiddels werkt mijn dotmac account weer wel gewoon met adium. Ik heb dus geen nieuw id aangevraagd maar even gewacht (gelukkig)

Bijdrager
    mymac

goh, die van mij doet het ook opeens weer, gelukkig. was bang dat ik alles kwijt was: ik had mijn account afgemeld en opnieuw aangemeld om te kijken of het hielp. gelukkig zijn alle contacten bewaard gebleven!:D

Inactief
    Anoniem

Ik heb geen problemen gehad met mijn @djdestiny.nl account:P

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.