13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    ronaba

Microsoft Messenger 6 (eerste afbeeldingen)

Op CNET zijn vier afbeeldingen verschenen van de aan het eind van dit jaar uit te komen Microsoft Messenger 6.0.

Nieuwe onderdelen tot nu toe zijn:

– Afzonderlijke contactpersonenlijsten voor prive en bedrijfs contactpersonen.
    – Intergratie voor Yahoo! Messenger.
    – Waar ik nu naar luister status
    – Ondersteuning voor Persoonlijke Berichten
    – Verzenden van Persoonlijke Emoticons

Er blijkt verder niets te vinden dat wijst op ondersteuning van een webcam.

De afbeeldingen: http://news.com.com/2300-1032_3-6102960-1.html

Bijdrager
    a la Mac

Bijna niet te onderscheiden van de vorige.

Bijdrager
    tijn22

laat ze lekker die msn messenger in hun hol steken, daar bij microsoft. de grootste mop allertijden, msn voor Mac!

Bijdrager
    Erikaatje

als dit klopt is het weer eens behoorlijk triest van Microshit

Ik snap eigenlijk niet waarom ze nog moeite doen, want er zijn al zoveel vervangers te krijgen.
    Alhoewel moeite.. je kunt niet echt zeggen dat ze veel moeite doen voor msn mac.

Ook zijn de verbeteringen zo gering dat het bijna niet waard is om hem gelijk nummer 6 te noemen.

Bijdrager
    Mr Macintosh

Het is toch algemeen bekend dat Microsoft zich echt geen moeite voor de Mac applicaties doet. Deze nieuwe versie stelt zover helemaal niets voor en dat zal die ook wel niet worden(met z’n brushed metal, ik dacht dat dat passé was). Hetzelfde geldt voor Office 2004, als ze echt zouden willen kunnen ze ‘m veel sneller maken. Office for Windows loopt namelijk minimaal 2x zo snel.

Gewoon slechte programmering, niets anders. Maar ach… we zijn het gewend:wink:

Bijdrager
    Borg

De MacBU van Microsoft krijgt wel steeds minder te doen zo… :(

Bijdrager
    Nietzman

Ik zie geen verschil met 5. :’).

Laat ze een voorbeeld nemen aan de mensen van Yahoo, die weten wel hoe ze een fatsoenlijke client in elkaar moeten zetten.

Bijdrager
    roblemmen
    ”Erikaatje”

als dit klopt is het weer eens behoorlijk triest van Microshit

Ik snap eigenlijk niet waarom ze nog moeite doen, want er zijn al zoveel vervangers te krijgen.
    Alhoewel moeite.. je kunt niet echt zeggen dat ze veel moeite doen voor msn mac.

Misschien is dit hun manier van wraak nemen op elke maccer die Microsoft constant afzeikt.:wink:

Vervangers?
    – aMSN is teringlangzaam en je hebt nog een extra programma als macam nodig om de webcam te gebruiken ook.
    – Adium en Mercury vallen constant uit en bieden haast niks extra.
    – iChat is en blijft best hopeloos tot dat ze MSN gaan ondersteunen.

Je hebt eindelijk ook je custom emoticons, je kan een persoonlijk bericht typen, en er zullen vast wel wat andere verbeteringen zijn. Waar maak je je druk om?

Bijdrager
    TijhofGraphics

– Afzonderlijke contactpersonenlijsten voor prive en bedrijfs contactpersonen. Net als in 5
    – Intergratie voor Yahoo! Messenger. Mooi, voor diegene die het gebruiken, maar heeft Yahoo zelf geen MacVersie, en is dit trouwens wel in de Windows versie???
    – Waar ik nu naar luister status Wel leuk, maar wie had dat nou eerder MSN of iChat, ik weet het zo niet…
    – Ondersteuning voor Persoonlijke Berichten Een vooruitgang
    – Verzenden van Persoonlijke Emoticons Een vooruitgang

Er blijkt verder niets te vinden dat wijst op ondersteuning van een webcam. Net als in 5

Grtzzz

Bijdrager
    Cloudsurfer

Klink als een beetje als MSN 7.5 voor Windows. Ik vindt het wel belachelijk dat Microsoft zich zo terughoudt. Apple produceert ook software voor Windows, ik kan me niet herinneren dat iTunes of Quicktime bijvoorbeeld minder functies hebben dan hun OS X vriendjes.

Bijdrager
    awesomemac

Totaal nutteloos dus. Het enige “nieuwe” wat ik zo snel kon ontdekken is dat je kan laten zien wat er wordt afgespeeld qua muziek. Wat Adium en Mercury allang kunnen.

Bijdrager
    willyb
    ”Cloudsurfer”

Klink als een beetje als MSN 7.5 voor Windows. Ik vindt het wel belachelijk dat Microsoft zich zo terughoudt. Apple produceert ook software voor Windows, ik kan me niet herinneren dat iTunes of Quicktime bijvoorbeeld minder functies hebben dan hun OS X vriendjes.

Uhm… nou op een WinXP bak is het mij nog nooit gelukt met applescript QuickTime (geen pro) in fullscreen te krijgen… dus…. op de mac lukt je dat in 3 klikken (scheeld weer wat Euro’s)

Bijdrager
    GetaMac

Ik neem aan dat deze MSN versie wel universal zal worden?
    Want de huidige MSN for Mac loopt soms zo ontzettend traag door Rosetta.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.