12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:
    Bijdrager
    deSpaanseRente

Microsoft messenger 4 & 5 tegelijk

Weet iemand of het op één of andere manier mogelijk is versie en 4 en 5 tegelijk open te hebben staan? (met op elk een andere account dus)

Bijdrager
    Sad

Ja dat kan volgens mij. Want: sinds versie 5 is de naam veranderd naar Microsoft Messenger, terwijl de oude versie MSN Messenger heette.

Als je dus de oude niet verwijderd, kan je de nieuwe en de oude tegelijk opstarten, denk ik.

Bijdrager
    deSpaanseRente

mja op de normale manier gaat het dus niet ^^ Als ik dat probeer dan krijg ik de melding dat er al een versie van messenger actief is :?

Bijdrager
    MacBeer

Klopt, je kan niet met twee verschillende clients contact maken met een en hetzelfde hotmail-account. Je kan ook niet MSN Messenger en Proteus of een andere client tegelijk open hebben.. Je kan maar met één connecten.

Bijdrager
    deSpaanseRente

En dat bedoelde ik dus ook helemaal niet.
    Ik bedoel uiteraard met 2 verschillende accounts..

Bijdrager
    a la Mac

iChat en Microsoft Messenger kan je toch tegelijk draaien?

Bijdrager
    Jonnotie

Lekkere onnodige post :P. Heej, ik kan photoshop en toast tegelijk gebruiken! :wink:

Bijdrager
    vogel

Moeilijk he? Lezen…
    Meneer Pianoman wil MSN-en met twee verschillende accounts tegelijkertijd. Lijkt me echt geen nutteloze vraag. Geen idee hoe dat moet. Word al vaak genoeg lastig gevallen op die ene account. :P

Bijdrager
    ACTH

probeer eens mercury en msn messenger tegelijk of adium en mercury of adium en msn messenger of adium ,mercury ,msn messenger EN ichat EN photoshop EN toast ….. EN..

Bijdrager
    vogel

Ik heb dat ooit met Adium en Messenger geprobeerd. Adium begon gelijk te flippen.

Bijdrager
    ThinkApple
    ”Jonnotie”

Lekkere onnodige post :P. Heej, ik kan photoshop en toast tegelijk gebruiken! :wink:

Dat kan je misschien wel, maar lezen niet…:|

Bijdrager
    roy

:lol: Lolbroek

Gewoon alleen adium, kan je meerdere MSN accounts naast elkaar draaien zonder tig programma’s.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.