14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:

Bijdrager
    computer space

Microsoft Keynote 16:00

Voor mensen die omgekeerd switchen overwegen: Vanavond het nieuwste lekkers uit Redmond.
    Ik ga lekker zitten voor nieuwe Lumia’s en Surface tablets, imo steeds betere iPhone en iPad/Macbook alternatieven.

https://www.microsoft.com/october2015event/nl-nl

Bijdrager
    GoeieDag

Veel plezier ermee.

Bijdrager
    GoeieDag

Overigens, wat betreft jouw ‘claim’ over de Lumia: Paul Thurrott (een jou vast niet niet onbekende MS-blogger), schreef vorige maand dit over de foons:

At some point you have to just admit that the rest of the world is moving forward while the platform you love—Windows phone, Windows 10 Mobile, whatever it’s called this year—is just stuck in the past. And while iOS 9 is hardly the final nail in the coffin, it is absolutely another nail of many.

https://www.thurrott.com/mobile/ios/6042/a-quick-look-at-apple-ios-9

Bijdrager
    madcat

Voor de mensen die overwegen om te switchen naar Tesla, hier de keynote van de model x introductie:

http://www.teslamotors.com/modelx

qua presentatie technieken niet de kwaliteiten van Steve Jobs, maar wel de volgende boy genius die de “humanrace forward pushed”

Spoiler alert: bioweapon defence mode!

Bijdrager
    Zakske
    computer op 06 oktober 2015

Ik ga lekker zitten…

Ik lees morgen de samenvatting wel, geen zin en tijd meer voor keynotes. Ze duren meestal te lang, zijn saai en in de zaal zit enkel klapvee.

Bijdrager
    wdele

Leuk allemaal, als er geen Frans doorheen werd gepraat tenminste…

Bijdrager
    Soulshaker

Ben gewonnen voor die nieuwe Surface Book:) , ziet er strak uit !

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 7 maanden geleden door  Soulshaker.

Bijdrager
    Usain

Jaja Microsoft is momenteel lekker bezig. Kan niet wachten op het moment dat Apple zich gedwongen voelt om weer aan echte innovatie te doen.

Bijdrager
    computer space

Holy crap. Lekker ding die SFP 4. Strakke timing ook, 26 oktober on de winkel, net een week voor de iPad pro, en meteen even de vloer aanvegen met de ‘pluspunten’ van de ipadpro zoals scherm, pen, speakers etc, zonder te vervallen in Core-M gehobby. Zelfs de promovideo leent toont dat ze Ives kunstje verder perfectioneren.
    https://www.youtube.com/watch?v=6Gh4o9IqeEU

Bijdrager
    Zakske
    Usain op 06 oktober 2015

Kan niet wachten op het moment dat Apple zich gedwongen voelt om weer aan echte innovatie te doen.

Dat gaat voorlopig niet gebeuren; Apple gedraagt zich tegenwoordig zoals Microsoft onder Steve Ballmer, lekker voortborduren op de succesnummers en die zoveel mogelijk uitmelken (iPhone!). En dan het gegeven dat Apple tegenwoordig een “luxury brand” is. Wie dat verzonnen heeft mogen ze van mij morgen onthoofden, want dat slaat werkelijk nergens op.

Satya Nadella was wat mij betreft een prima keuze voor CEO.

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 7 maanden geleden door  Zakske.

Bijdrager
    NielsDam

Tsja, wat zal ik zeggen, beter goed gejat dan slecht dan slecht bedacht. Ze hebben bij Microsoft een goed team met reverse engineers zitten, die een aantal Apple producten heeft gestript en heropgebouwd met betere specs onder het mom van ‘nee, ik ben de beste’. Voeg daar een demo-filmpje die gepresenteerd worden a la  aan toe en je bent klaar.Misshien dat ze daarom nu zo actief willen samenwerken met Apple , dan hebben ze zo snel mogelijk toegang tot de nieuwste producten.

Verder wel gewoon heel mooie producten met een aantal ‘innovaties’ (of beter gezegd enhancements) die ik eigenlijk van  had verwacht (zoals het vouwende keyboard en de magnetische pen). Overigens wel meer gericht op de serieuze laptop werker dan de relaxte tablet gebruiker, maar dat zie je dan ook terug in de prijs.

Microsoft geeft  (hopelijk) In ieder geval een reden om van hun luie stoel te komen en af te stappen van het ‘never change a winning team’ idee. De concurrenten komen qua hardware steeds dichter bij en alleen design verfijningen van Sir Ive gaat de komende jaren niet voldoende zijn om zelfs de meest toegewijde Apple consumenten voor zich te houden.

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 7 maanden geleden door  NielsDam.

Bijdrager
    Sjurkie

Niet leuk dit:(

Microsoft is goed bezig, Surface Book vind ik een prachtig product, tabletjes zijn keurig geworden, telefoons zien er netjes uit. Mijn macbook pro is 4,5 jaar oud en eigenlijk aan vervanging toe, dat doe ik niet omdat de nieuwe modellen het voor mij nèt niet zijn en de prijs tamelijk flink. Dit soort producten doen mij toch twijfelen…

Misschien lijdt Apple een beetje onder de wet van de remmende voorsprong?

Bijdrager
    Soulshaker

Waarom is dit niet leuk ? Apple zit op zijn lauweren te rusten.
    En als ze niet herpakken , is het ciao Apple bij velen.

Bijdrager
    Sjurkie

Omdat ik liever had gehad dat Apple met iets dergelijks kwam;) Ik ben het met je eens dat het voor de concurrentie wel goed is.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.