14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    plasschuijt

Microsoft Exchange Agenda op MBP

Op mijn Iphone en Ipad komen de mailtjes en agenda afspraken van de Exchange Server van mijn werkgever prima binnen. Alleen op de MBP wil het maar niet lukken…. Al veel opgezocht, maar het goeie antwoord oftewel de oplossing zat er nog niet bij…

Iemand een idee ??

Bijdrager
    Ir.Bob

Gebruikt je werkgever wel Exchange 2007 of Exchange 2010? Anders gaat het niet lukken.

Bijdrager
    plasschuijt

Windows Server 2008 R2 staat er op mijn bureaublad, zegt dat genoeg ?

Bijdrager
    Ir.Bob

Nee, het gaat om de exchange server. De versie kun je meestal wel zien als je inlogt op de webmail.

Bijdrager
    parrish

Ik heb helaas de oplossing niet maar ben dr ook al een tijd naar opzoek. Als iemand kan helpen

Bijdrager
    Ir.Bob

Ach ik herinner me weer wat van vroeger tijden toen op mijn werk ook nog gebruik werd gemaakt van Exchange 2003: DavMail

Maar goed als je baas exchange 2007 of 2010 heeft draait het gewoon ‘out of the box’; jullie moeten dus vrijwel zeker op een oudere Exchange server zitten.

Bijdrager
    plasschuijt

op het inlog scherm staat :

Verbonden met Microsoft Exchange
    Beveiligd door Microsoft Forefront Threat Management Gateway
    © 2009 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden.

Dat suggereert toch wel een redelijk recente versie, maar ik zie nergens staan of het versie 2007 of 2010 is… Ook niet na het inloggen.

Hopelijk gaat het lukken, zou het werken een stuk aangenamer maken:)

Bijdrager
    piebas

Kun je een screenshot van het inlogscherm van de webmail posten?
    Dan kan ik zien welke versie het is.
    Exchange 2003 werkt wél op de iPhone en iPad maar niet in mail…

Bijdrager
    plasschuijt

/uploads/community/bbe304bc29f17cd590dca7a388dc4aa6efaea3e5_0.png

Daar is ie:) Ben benieuwd……

Bijdrager
    plasschuijt

Werkt het nou niet met het uploaden van afbeeldingen hier, doe ik iets fout of kan ik mijn eigen afbeelding gewoon niet zien ??

Bijdrager
    plasschuijt

Bijdrager
    plasschuijt

Bijdrager
    piebas

Dit “lijkt” exchange 2010, dat werkt dus ook met mail in mountain Lion of snow Leopart.
    Waarschijnlijk zit erdus ergens een “foutje” in je instellingen.
    Ik wil wel een keer samen proberen dit op te lossen, als je mij contactgegevens stuurt via een prive bericjt dan kijken we even verder.

Bijdrager
    plasschuijt

Dat zou geweldig zijn !! Het gaat me trouwens alleen maar om de agenda, niet om de mail ! Maar als 1 van de 2 werkt, moet het andere het ook doen zou ik zeggen ???

Ik ga je pm’en..

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.