4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    nielsjuh86

Microsoft Entourage probleem

Ik heb dus de trial van het office 2004 pakket gedownload, want ik wil graag op mijn mac ook dit hele pakket gaan gebruiken. Ook wil ik vooral al mijn outlook gegevens overzetten naar de mac, entourage dus.

Nu het volgende: Ik heb het pakket geinstalleerd, alle programma’s werken, behalve entourage! Dan krijg ik onderstaande foutmelding:

Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn, en hoe ik het op kan lossen? Want als ik het office pakket koop dan wil ik voor mijn 400 euro wel dit programma kunnen gebruiken…:roll:

Bijdrager
    tobiaslf

Update draaien naar minimaal 11.2.4 en eigenlijk 11.2.6. Da’s n.a.w. de oplossing…
    Of heb je de identiteit van outlook in de Documents folder van jouw homefolder gezet. Dan moet je het in oude staat herstellen en alle gegevens importeren vanuitĀ  Entourage.

Succes

Bijdrager
    Raikkonen
    Bijdrager
    @iMen

ik heb dat zelfde probleem gehad zoals je ziet in het topic wat raikkonen aangeeft. je moet de update uitvoeren en je bent van het probleem af. Let op!: downlaod de update van internet en niet van de automatische updater, anders werkt ie niet.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.