3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Jasperr

Microsoft Document Connection Javascript error

Beste One More Thing leden,

Met office 2011 kon ik via Microsoft Document Connection bestanden down en uploaden vanaf skydive.
    Echter nu lukt dit niet meer:(

Als ik skydrive via safari probeer te benaderen en een bestand probeer te bewerken/openen in Office Word 2011 (dus niet in de browser) krijg ik deze foutmelding:

Windows Live ID requires JavaScript to sign in. This web browser either does not support JavaScript, or scripts are being blocked.

To find out whether your browser supports JavaScript, or to allow scripts, see the browser’s online help.

Maar in Firefox krijg ik deze foutmelding ook. Wat is er fout gegaan met mijn Mac dat dit niet meer werkt?
    Het frustreert mij enorm dat ik er niet de vinger op kan leggen wat er mis is, op andere fora las ik van alles dat het verwijderen van Document Connection, of het uitvoeren van een update van Document Connection de oplossing zou moeten zijn. Echter heb ik al de update laten uitvoeren dus dat kan het niet zijn. Zal het dan echt een Java probleem zijn?? In Safari staan alle instellingen voor Javascript gewoon aan, dus ik snap er niets van:(

Graag hulp!!
    Jasper

Bijdrager
    RubenV

Hey Jasper,

Zelfde verhaal hier. Heb wel een (soort van) workaround gevonden.

Vreemd genoeg als ik aangeef het bestand te willen wijzigen met OpenOffice dan download hij hem en word het bestand alsnog in Word geopend. Echter het is Alleen lezen dus je hebt er nog geen klap aan.

Dit is een probleem die veel voorkomt en heb ook geen oplossing gevonden:(

Mvg,
    Ruben

Bijdrager
    Jasperr

Jah klopt,
    Als je niet via Microsoft Document Connection werkt maar via skydrive en dan op downloaden klikt dan werkt het ook allemaal probleemloos..

Onbegrijpelijk dat het niet werkt via Microsoft Document Connection zelf!
    En al helemaal raar dat iemand dit probleem ook heeft?!?

Het zal wel hopelijk pikt microsoft het probleem op want ik denk dat de fout ergens in hun programma zit..

Hopen..

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.