9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    themacs

Microsim Provider België

Heb vandaag eens met de Proximus klantendienst gebeld: microsims zouden eind juli beschikbaar komen, men is er mee bezig. Kon e hter niet officieel bevestigd worden momenteel. Van Mobistar nog geen nieuws, maar vermits zij waarschijnlijk de iPhone 4 gaan verdelen, zal dat waaqrschijnlijk ook voor in de loop van juli zijn, vermoed ik.
    Iemand nog uit België die al meer info heeft?

Inactief
    Anoniem

Base heeft ze al, Mobistar en Proximus over enkele weken.

-> http://twitter.com/VincentVQ/status/16619465757

Proximus heeft ze nu stiekem ook al.

-> http://twitter.com/ejiii/status/16637673776

Ik heb er al een van Mobistar, dus die hebben ze ook.

En bij Mobile Vikings hebben ze ze vanaf 25 juni.

-> http://mobilevikings.com/nl/blog/bestel-nu-uw-micro-sim-kaart-leverbaar-vanaf-25-juni/

Bijdrager
    plonserd

Mobile Vikings is sowieso de beste keus voor elke smartphone/iPhonegebruiker. Prepaid een uur bellen,1000 sms’en én 1GB mobiele data voor €15 per maand, heerlijk!

Inactief
    Anoniem
    plonserd op 23 juni 2010

Mobile Vikings is sowieso de beste keus voor elke smartphone/iPhonegebruiker.

Dat was niet de vraag. Bovendien vergeet je te vermelden dat Mobile Vikings geen fatsoenlijk 3G-netwerk heeft. Oh, wacht… ze hebben helemaal geen netwerk… want het is gewoon een MVNO die gebruik maakt van het netwerk van Base (= het slechtste van België).

Bijdrager
    Soulshaker

Dat is raar , want met mobile vikings heb ik juist beter ontvangst om te bellen
    En thuis en in de schoolgebouwen (aka bunkers) heb ik zeker het dubbele van de ontvangst

Wat 3G betreft , dat is waar , alleen in Antwerpen had ik 3G , voor de rest is het EDGE
    Maar het netwerk word nu volop uitgebreid

Bijdrager
    Soulshaker

Als je een beetje Macgyver bent , kan je het ook zelf doen;)

Bijdrager
    themacs

Wat bereik bereft, ben ik enkel geinteresseerd in Mobistar of Proximus. Ik pendel voor men werk tussen Antwerpen en Brussel met de trein, Proximus heeft op deze lijn het beste bereik, Mobistar iets minder, maar is beter in centrum Brussel waar ik werk met zijn 3G. Base laat ik buiten beschouwing hun 3G is nog in opbouw had ik al begrepen.

Bijdrager
    XeroX

Kan je zo’n microsim gewoon gratis krijgen bij Proximus bvb.?
    En blijf je dan je oude nummer behouden ofniet?

Bijdrager
    plonserd

3G is idd in opbouw bij Base/Mobile Vikings, maar aangezien ik in Gent Centrum woon heb ik weinig last van de weinig aanwezige 3Gdekking in de rest van België.

Voor de rest surf ik dan wel op edge, even geduld hebben voor 15 euro per maand voor 1 gig is nu ook weer niet de ergste zaak ter wereld he.

En ik heb altijd de volle ontvangst om te bellen, op 3G of edgenetwerk, in de trein kom ik nog makkelijk aan de helft.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.