6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Linniewah

Microfoon Ipad 2 kraakt heel erg

Sindskort de Ipad 2 gekocht, 3g en wifi, maar de microfoon is heel slecht. Enorm gekraak tijdens t facetimen enzo.
    Zijn er meer mensen die daar last van hebben en wat kan ik er aan doen behalve ruilen…iemand tips?
    Ik hoor t graag, alvast superbedankt

Bijdrager
    Chorro

Ik heb wel gehoord dat de microfoon in de iPad 2 met 3G beduidend slechter is dan bij de iPad 2 zonder 3G en de iPad 1 (zowel met als zonder 3G). Misschien dat het daaraan ligt?

Het zou ermee te maken hebben dat de microfoon bij de iPad 2 met 3G omgeven is met plastic terwijl bij andere modellen dit van aluminium is, wat de geluidskwaliteit niet ten goede komt, ik ga even kijken of ik de bron nog kan vinden.

EDIT: Deze bron, Google maar eens op ‘microfoon iPad 2 slechter’ en je zult genoeg hits vinden.

Bijdrager
    Mac Erger Je Niet

Ik durf ’t bijna niet te vragen, maar heb je je iPad al ’s hersteld?

Bijdrager
    iGert

Ik heb er ook last van. Alleen tijdens Facetime en Skype. Zal hem een keer herstellen. Kijken wat er dan gebeurt.

Bijdrager
    iGert

Ik heb inmiddels een herstel uitgevoerd op de iPad2 en het probleem blijft bestaan. De iPad kraakt nog steeds enorm als ik geluid met de camera wil opnemen. Ik ben hier en daar al meer mensen tegen gekomen op het internet en twee van heb hebben de iPad terug gebracht waarna ze een nieuwe mee hebben gekregen.

De Genius had hun iPad2 uitgebreid getest (ik citeer uit hun berichten) en het geluid bleek in een defect audio onderdeel te zitten? Baal er wel een beetje van, omdat ik op mijn verjaardag in de rij heb moeten staan om hem te bemachtigen. Hopelijk kan ik hem vlot omruilen. Morgen even bellen.

Bijdrager
    James71

Ik heb helaas hetzelfde probleem (iPad2 wifi 3G 16GB wit)
    Als ik Skype hoort andere zijde enkel gekraak
    Gratis App “Bleu Fire” gedownload
    Sample opgenomen, geen geluid
    Vervolgens nieuwe poging met iPhone headset (met mic) ingeplugd
    Correcte opname
    Dus met de iPhone headset werkt de microfoon wel, losstaand niet

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.