7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    bassbug

Micro RC auto’s

We gingen onze zwager en schoonzus ophalen op Schiphol en tijdens het wachten nog ff de electronica zaak binnengelopen.

Daar zag ik weer zo’n micro RC auto: een klein autotje (grootte luciferdoos) die je via de zender kan opladen. Grappig! Thuis volop racen in de keuken. Wordt ook op werkvloer mee geraced lees ik.

Je kan zelfs complete opwaardeer setjes erbij kopen zag ik op internet: snellere motoren, extra banden etc. Wel een bepaald merk autotje, dat wel.

Nog meer liefhebbers van dit klein spul?
    http://www.microsizers.de/

Bijdrager
    jay.eye.em

Ben er wel eens fan van geweest, en heb nog steeds 2 autootjes, met verschillende motoren en banden erbij. Geen idee of ze het nog doen…

Bijdrager
    boerke

Bassbug is een slachtoffer van onze slechte consu samenleving….
    A) je koopt iets op schiphol, per def 3 x te duur.
    B) die wagentjes zijn er toch al jaren…
    (tenzij het gaat om de echte tweakers/raceautotjes…dat is een aparte hobbyclub)

ik heb 3 van die autotjes, en geen van de drie kan fatsoenlijk vooruit rijden.

ik heb ook ooit een vliegtuig gekocht….”amazing stunts”, “recharge in a minute”…
    realiteit. 10 minuten wachten op een recharge, daarna vliegen als een baksteen.

Bijdrager
    bassbug

Ach Boerke, kostte 10 euro’s.
    Ze zijn al een tijdje verkrijgbaar inderdaad. De eerste moest je heel veel en verschillende baterijtjes instoppen. Deze lopen op 2 AA (gewone penlites). Ze scheuren best grappig rond.

Tis gewoon een gadget om af en toe een tijdje je te vermaken. Netzoiets als een videospelletje op de Gameboy of een PDA’tje met Wifi (internetten….). Dus maak je niet zo druk.

Bijdrager
    S.A.F

Ik heb er al jaren een. In het begin inderdaad heel grappig. Samen met een paar klasgenoten in de kantine racen. Mensen kijken wel wat verbaasd inderdaad. Of in de huiskamer. Inderdaad heel geinig. Hij werd alleen wel snel vies (haartjes om de asjes).

Zal hem binnenkort nog eens zoeken!

Bijdrager
    hansenonline

wel grappig die dingen, helaas was na 4 dagen de lol er bij mij wel af. had beter iets anders kunnen doen voor die €40(bier in het cafe bijvoorbeeld).

Bijdrager
    bassbug

Kijk, die Micro RC auto’s kosten juist relatief weinig. Zo tussen de 10-15 euro’s. Da’s ook deel vd lol.
    De ‘normale’ auto’s die formaat schoenendoos hebben zijn dingen die flink wat geld kosten. En daarvoor moet je ook echt naar buiten en zo. Demicro’s speel je gewoon in huis, liefst in de keuken ivm stof en zo.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.