5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    dabbeljoe

Metatrader 4 op de mac, script toevoegen

Ik ben bezig met daytraden, via het programma metatrader 4. Dit programma wil ik perse gebruiken, maar daar is helaas geen mac versie van. Daarom heb ik playonmac geinstalleerd en zo werkt het wel. Alleen, via windows kan je scripts toevoegen voor extra indicatoren, maar mij lukt dat dus niet.
    Ken je het programma Metatrader 4 en weet je hoe ik extra indicatoren of EA’s moet toevoegen op de mac, dan hoor ik het graag!

Bijdrager
    Yggdrasil

Waarom draai je geen virtuele Windows machine? VirtualBox is gratis en maakt dat je Windows kunt draaien in een venster op je Mac. Je hebt enkel een Windows installatieschijf nodig en dan kun je naar hartenlust traden zonder beperkingen.

Bijdrager
    dabbeljoe

Is VirtualBox niet het zelfde soort programma als playonmac of Wine?

Bijdrager
    Yggdrasil

Niet echt, Wine en PlayonMac zorgen ervoor dat je executables (.exe) kunt openen in een OS X omgeving denk ik. VirtuaBox is gewoon een complete ‘Windows installatie’ maar dan gevirtualiseerd.

Bijdrager
    dabbeljoe

Heb het gevonden: even voor iedereen die met het zelfde probleem zit: je moet gewoon in playonmac het programma kiezen waarin je het wilt zetten (metatrader 4) –> map openen –> experts –> indicators –> en hier sleep je het heen vanuit je downloads of vanaf je bureaublad.

8-)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.