6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    hamersvelt

Metal Brushed iMac?

Heeft iemand al iets meer gehoord over ‘mogelijke’ nieuwe iMac’s. Ik hoorde dat de 17″ er misschien uitging en de 20″ het kleinste model wordt. Ik sta op het punt om een nieuwe iMac te kopen. Het zou zonde zijn als ik er nu een koop en over twee weken komt er een nieuwe.

Bijdrager
    ragoooon

Is al lang een bestaand topic over. In het vervolg de zoekfunctie even gebruiken. In ieder geval wordt er zowiezo een nieuwe iMac verwacht, maar wanneer die juist komt weet alleen Steve Jobs en zijn companen. Ik persoonlijk gok op september of augustus, samen met een nieuwe iPod.

Bijdrager
    Germen

Als ik jou was zou ik nog ff wachten. Volgens thinksecret duurt nog maar een paar weken. Ik kan uit ervaring vertellen dat het niet leuk is als je die machine een week na aanschaf geupdate wordt.

Bijdrager
    pinkie
    ”ragoooon”

Is al lang een bestaand topic over. In het vervolg de zoekfunctie even gebruiken. In ieder geval wordt er zowiezo een nieuwe iMac verwacht, maar wanneer die juist komt weet alleen Steve Jobs en zijn companen. Ik persoonlijk gok op september of augustus, samen met een nieuwe iPod.

Hmmm, wanneer ik zoek op “metal brushed imac”, wat het onderwerop is van de TS, dan krijg ik 7 resultaten waarvan er 1 is die ik nader wil bekijken. Helaas is die uit 2004, lekker actueel. Met andere woorden, ook de zoekfunctie heeft zo zijn beperkingen.

Dat neemt niet weg dat niemand weet wanneer er een nieuwe iMac komt of hoe deze eruit zou kunnen zien. Voor dat soort geruchten zou het misschien ook handig zijn om eens te kijken (en te vragen) op http://www.macrumors.com/

Bijdrager
    iJoost

Je kunt altijd het beste wachten… Ik heb er volgens mij wel eens vaker iets over gezegd. ;-P

Bijdrager
    huinkroese

De Macrumors buyersguide vindt dat je nog maar even moet wachten, aangezien zij ervanuitgaan dat er eind juni nieuwe machines worden uitgebracht.
    Dat zou dan zo’n beetje voor of na de lancering van de iPhone zijn, waar ik persoonlijk gok op vóór 29 juni. Nu dus een mooi moment om even af te wachten… maar als er eind juni niks komt zou ik gewoon gaan kopen, anders wacht je tot je een ons weegt, en dat kan ook niet de bedoeling zijn.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.