9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    seroj

Meta tags ‘promoten’

Ik ben bezig met mijn eerste site.

Nu wil ik natuurlijk zo hoog mogelijk te vinden zijn in de zoekmachines op internet. Ik heb mijn Meta Tags ingesteld, maar dat is waarschijnlijk niet genoeg.

Wie kan me vertellen waar of hoe ik mijn site zo hoog mogelijk in de zoekmachines krijg. Als er nog iemand wat aan te merken heeft op de site of de data ervan dan hoor ik dat natuurlijk ook graag. Ik ben namelijk een rookie op dit gebied.

Allemaal alvast hartelijk dank.

Bijdrager
    hydro

Ok, je hebt al meta-tags, dus dat is al een begin.
    dan ga je de site aanmelden bij de zoekmachines waar je jezelf kunt aanmelden, ook meld je je site aan bij pagina.nl(want dan krijg je ook meer hits).

Dit is wat ik allemaal heb gedaan en nu staat de site bij alle zoekmachines bijna op de eerste plaats.

Moderator
    Adriaan Mol

Content, dit is belangrijk.. je site kan pas gevonden worden als deze wat te melden heeft. Door efficiënt gebruik te maken van CSS kunnen (slimme) zoekmachines zien welke teksten belangrijker zijn dan de andere. Hou ook rekening met de pagina titel, geef dus verschillende pagina’s ook een relevante pagina titel. En zorg dat andere sites naar die van jouw linken, Google vind dit vooral belangrijk.

Probeer zo veel mogelijk je site te updaten, wanneer je vaker je site update zullen de zoekrobots van zoekmachines je site ook vaker bezoeken.

Bijdrager
    eiskoud

betalen;)

das volgens mij nog altijd de enige manier om hoog te eindigen.. de rest blijft koffiedik kijken.

Bijdrager
    sarasin

ææ

Bijdrager
    WebJ

Typ bij google.nl ‘Mijn Projecten’ (zonder aanhalingstekens) in en je komt op mijn (oude) website. Gelijk het eerst resultaat is van mij, GEEN meta-tags gebruikt. Nooit aangemeld bij zoekmachines. Het is voor mij een raadsel…

Bijdrager
    KarelWillem

Tip: typ bij Google “Geboortekaaartjes” (zonder aanhalingstekens) en je komt op één van de pagina’s van mijn site.

Als enige in de lijst!

Kwestie van de juiste typefouten maken :wink:.

Bijdrager
    tennapel

Je scoort hoog als de inhoud van je pagina specifiek is en je pagina netjes is gestructureerd met HTML. De meeste zoekmachines negeren tegenwoordig meta tags, met uitzondering van “description”.

Als vervolgens meer mensen gaan linken naar die pagina stijg je verder.

Tekst is het belangrijst.

Bijdrager
    seroj

Bedankt jongens!

De site staat nu nummer 1 op de lijst bij google als je op Nederlandse pagina’s zoeks.

Dat geeft toch een lekker gevoel:)

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.