8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    Shmoo

Met welke uitgaven apps werken jullie?

Zijn er mensen die geweldige uitgaven apps gebruiken en zo ja, welke?

Misschien iets dat sync. tussen iOS en OS X, met maar twee voorwaarden:

– Geen abonnement of account aanmaken bij de maker van de app, of nog erger via Facebook inloggen.
    – Iets dat geen iCal -achtige workflow heeft waar je 3 uur per dag als en boekhouder alles handmatig aan het inboeken en beheren bent..

Wat ik ooit gezien heb in een Wells Fargo reclame ( USA ) is dit.

Zoiets zou cool zijn, maar dan met uitgaven ipv een cheque incasseren en toevoegen aan je saldo.
    Bonnetje scannen, of de prijs op de kassa en dat de app dit getal kan herkennen en het aftrekt van je saldo. Locatie, datum-/tijd erbij of in het geval van een bonnetje zou de app misschien ook de naam van de winkel kunnen herkennen wanneer je er vaker iets gekocht hebt.

Dit moet toch allemaal mogelijk zijn op vandaag?

Bijdrager
    Thijs.w

Het zou mogelijk moeten zijn ja, maar makkelijk is het niet denk ik zo..:-P

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Zoals je het omschrijft klinkt het wel heel mooi.:wink:

Zelf heb ik enige ervaring met Debit & Credit (Mac + iOS), maar na een week alles fervent te registreren ben ik er mee opgehouden. Het synct via iCloud, dus je hebt geen account nodig. Er is wel een eenmalige in-app aankoop van €2 voor alle functies.

Bijdrager
    plonserd

Gewoon Google spreadsheets/Numbers/Excel?
    Dat met die foto nemen zal dan niet lukken, maar een uitgave noteren is ook maar 5 sec werk…

Of cash zoveel mogelijk vermijden en gewoon je online banking app gebruiken? Ik heb voor m’n bijberoep een ING-rekening, en bij al m’n inkomsten en uitgaven staat er netjes bij tot welke categorie ze behoren (warenhuizen, brandstof,electronica, films/muziek/boeken,..) naargelang het soort winkel waar ik m’n aankopen deed:)

Bijdrager
    Afroman

Ik gebruik iFincance. Ik gebruik dit eigenlijk omdat ik het jarenlang ken. Het synct met je iPhone en je iPad, alleen lokaal(Dus via USB).

HomeBudget doet hetzelfde maar is gratis en minder uitgebreid
    https://itunes.apple.com/nl/app/homebudget-lite-w-sync/id579040146?l=en&mt=12

iBank Is erg duur, maar dit synct wel via de cloud tussen al je devices!
    https://itunes.apple.com/nl/app/ibank-5/id675813946?l=en&mt=12

Mijn voorkeur gaat naar iFinance. Niet al te duur en werkt behoorlijk lekker. En ze updaten hun apps relatief vaak. In ieder geval een paar keer per jaar.

Bijdrager
    dennisje182

Ik gebruik Clara:

https://itunes.apple.com/NL/app/id816875421?mt=8#

Werkt prima, kan terugkerende posten opslaan, exporteren naar Excel, reports bekijken enzo. Volgens mij alleen geen syncing met OSX

Was 3,99 dacht ik

Bijdrager
    Shmoo

Mooi ontworpen maar laatste update oktober 2014 en de website is suspended omdat hun proefperiode is verlopen.:?:

Beetje raar niet, dat geeft mijn niet veel vertrouwen dat zo’n app nog in verdere ontwikkeling is.

• Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 6 maanden geleden door  Shmoo.

Bijdrager
    LighScan

iFinance werkt trouwens ook op iOS en kan syncen tussen iFinance (Mac-versie) en iFinance (iOS).

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.