10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    mblokhuis

Met Quicktime beveiligde bestanden opslaan, kan dit?

Holla,

Ik kom wel eens op websites waar ik soms een videotje zie die ik wil bewaren. Met Quicktime kun je ze meestal gewoon opslaan, maar soms zijn ze beveiligd (zoals bv. de Keynote’s van Apple).

Nou is mijn vraag is er een mogelijkheid om deze bestanden toch op te slaan, desnoods met een ander programma.

En ik heb iShowU en SnapzProX en weet dat ik het zo zou kunnen doen. Maar is er niet een simpeler oplossing beschikbaar.

Bij voorbaat dank.

Inactief
    Anoniem
    ”mblokhuis”

maar soms zijn ze beveiligd (zoals bv. de Keynote’s van Apple).

Keynote’s van Apple -> klik!

Bijdrager
    mblokhuis

ik noemde die Keynote’s als voorbeeld, eigenlijk bedoel ik films van andere sites.

Dus als iemand weet of het mogelijk is om een beveiligde (drm) film op te slaan.

Inactief
    Anoniem

Ik denk niet dat je het over drm hebt, maar over streaming-video. De Keynote’s zijn ook altijd streaming, dus die kun je niet op een normale manier opslaan. Dat zul je dan toch echt met SnapzProX oid moeten doen.

Bijdrager
    mblokhuis

Ok Thanks, dan moet het maar met op die manier.

Bijdrager
    1984

Dat kan toch ook met QuickTime Pro….:|

Inactief
    Anoniem
    ”1984″

Dat kan toch ook met QuickTime Pro….:|

”macosxhints.com”

Did anybody already figure out how to save Steves Keynote ?

None of the export/save functions of QT7pro will result in files bigger than a couple of kbyte.

De QuickTime-streaming die Apple zelf gebruikt volgens mij niet… het is mij tenminste nog nooit gelukt.

Bijdrager
    1984
    Inactief
    Anoniem

Dan heb je nog steeds niet de echte film, enkel de verwijzing (een paar KB) op je harde schijf.

Bijdrager
    mblokhuis
    ”Zakske”

Dan heb je nog steeds niet de echte film, enkel de verwijzing (een paar KB) op je harde schijf.

Dat klopt inderdaad, en als je hem wil opslaan als een “zelfstandige film” kan dat niet.

Dat betekend dus als je geen internet verbinding hebt (of het filmpje is verwijderd) je hem dus niet kan bekijken.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.