30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 33)
  • Q:
    Bijdrager
    iTommie

Met mijn vader in de auto op MacOSX.nl

Zit nu bij mijn vader in de auto berichtjes te plaatsen op MacOSX.nl op UMTS :P:P

Echt vet, vooral als we naar Italië gaan, die lange reis op internet :P:P

Bijdrager
    Jef Peeters

edit

Bijdrager
    iRik

en waarom moeten wij dat weten :x

Bijdrager
    iTommie
    ”djafke”

zal lekker wat kosten:)

Mijn vader kijkt meer naar wat het oplevert:P

Bijdrager
    Chartreuse

oplevert, hoop ik toch. Hij betaalt toch niet te veel schoolgeld voor je?

Bijdrager
    trabant

Stoei maar even met de zoekfunctie, iTommie, iThink ging je voor. Al bleef die in Zwitserland steken. Benieuwd of umts het ook doet in de Gotthardt.

Bijdrager
    iTommie
    ”trabant”

Stoei maar even met de zoekfunctie, iTommie, iThink ging je voor. Al bleef die in Zwitserland steken. Benieuwd of umts het ook doet in de Gotthardt.

Hahahahaha :P:P

Bijdrager
    Anna

En doet de ichat het ook?
    Ik vind het wel spannend maar ietwat overbodig voor ons thuis. Ehm in de auto.

http://www.umtsvergelijker.nl/
    Inderdaad niet heel goedkoop. Enne wat levert het op? dat zoonlief in de auto kan internetten?

Bijdrager
    suicide

Hey je moet je compleet verpeste kinderen soms toch bezig blijven houden he, ook in de auto:)
    Ze zouden wel eens vragen kunnen gaan stellen over dingen die pa en ma eigenlijk op een afstandje houden;):P

Bijdrager
    iTommie
    ”Anna”

(…)Inderdaad niet heel goedkoop. Enne wat levert het op? dat zoonlief in de auto kan internetten?

Nee, mijn vader moet in vakantie enz. wel emails kunnen beantwoorden om de vakantie terug te verdienen:)

Bijdrager
    Zweefvliegerke
    ”iTommie”
    ”Anna”

(…)Inderdaad niet heel goedkoop. Enne wat levert het op? dat zoonlief in de auto kan internetten?

Nee, mijn vader moet in vakantie enz. wel emails kunnen beantwoorden om de vakantie terug te verdienen:)

waarom ga ja dan op vakantie, om dan uiteindelijk toch te werken…

Bijdrager
    trabant

Wij verdienen het geld eerst en geven het dan pas uit. En werken op vakantie is geen vakantie. Delegeren heet dat geloof ik. of was het deserteren?:P

Bijdrager
    Anna

haha. Dus niet echt vakantie he:P
    Wij nemen nooit een computer mee. twee jaar terug een ouwe toshiba maar die nokte ermee toen we hem wilde gebruiken.
    maar ik vind 1 gig voor min €75,- de maand wel erg veel. en snel is het niet. Zorg maar dat je pappa’s tegoed niet allemaal op forumt. want het gaat harder dan je denkt.

groetjes

Bijdrager
    iRik

:? , op vakantie met een computer ??? (dat noem ik geen vakantie:P )

Bijdrager
    Maximus
    ”AppleRik”

:? , op vakantie met een computer ??? (dat noem ik geen vakantie:P )

ik neem de powerbook altijd mee:) dit omdat ik daar de vakantie fotos op kan zetten in iPhoto zonder dat me flashcard vol zit:)

Bijdrager
    iTommie
    ”Anna”

haha. Dus niet echt vakantie he:P
    Wij nemen nooit een computer mee. twee jaar terug een ouwe toshiba maar die nokte ermee toen we hem wilde gebruiken.
    maar ik vind 1 gig voor min €75,- de maand wel erg veel. en snel is het niet. Zorg maar dat je pappa’s tegoed niet allemaal op forumt. want het gaat harder dan je denkt.

groetjes

Je hebt een eindeloos abonnement voor €75 per maand, maakt niet uit hoelang je er achter zit:)

Bijdrager
    Larz

en we zingen en we springen…..:|

Leuk voor je :roll:

Bijdrager
    Ruben

Ik heb een tijdje geleden besloten om nu maar eens niet met de masse mee te hollen achter de zoveelste vorm van mobiele netwerken. Eerst maar eens zien of dit wel werkt. Wordt het een beetje beu om eerlijk te zijn.

Toen er modems in PCMCIA vorm op de markt kwamen waar je een SIM kaartje in kon proppen was ik één van de eersten die heb had. Rekeningen om tranen met tuiten bij te huilen heb ik toen op de deurmat gekregen maar lekker werken deed het nooit.

Toen kwam WAP en Ruben rende meteen naar de primafoon voor het eerste WAP toestel dat er te koop was. Ernstig shit, nooit lekker gewerkt, niets mee te doen en in no-time uitgehyped en in onminne geraakt bij de massa.

Toen kwam Vodafone Life of hoe ze het toen ook nog noemde en KPN met natuurlijk weer een afwijkende standaard i-Mode. Mocht het een maand onbeperkt proberen voor 5 gulden (of wat het al Euro) en natuurlijk was het in die maand niet aan de praat te krijgen en daarna kon je alleen maar rindtones en lullige kleine kutplaatjes vinden voor 1,50 gulden (of was het al Euro?).

En nu willen ze mensen dus wijsmaken dat ze voor niet lullige bedragen over draadloos zouden moeten kunnen Internetten en e-mailen, terwijl je al bijna op iedere hoek van de straat, bij iedere snackbar met een paar Michellin sterren of bij een restaurant dat met zijn tijd mee wil gaan al geheel gratis en 100 keer sneller via WiFi het net op kan.

Wat is er zo geweldig aan UMTS (of wat het MUTS) en werkt dit nu eens een keer -wel- vraag ik mij af?

Bijdrager
    iTommie
    ”iRuben”

Ik heb een tijdje geleden besloten om nu maar eens niet met de masse mee te hollen achter de zoveelste vorm van mobiele netwerken. Eerst maar eens zien of dit wel werkt. Wordt het een beetje beu om eerlijk te zijn.

Toen er modems in PCMCIA vorm op de markt kwamen waar je een SIM kaartje in kon proppen was ik één van de eersten die heb had. Rekeningen om tranen met tuiten bij te huilen heb ik toen op de deurmat gekregen maar lekker werken deed het nooit.

Toen kwam WAP en Ruben rende meteen naar de primafoon voor het eerste WAP toestel dat er te koop was. Ernstig shit, nooit lekker gewerkt, niets mee te doen en in no-time uitgehyped en in onminne geraakt bij de massa.

Toen kwam Vodafone Life of hoe ze het toen ook nog noemde en KPN met natuurlijk weer een afwijkende standaard i-Mode. Mocht het een maand onbeperkt proberen voor 5 gulden (of wat het al Euro) en natuurlijk was het in die maand niet aan de praat te krijgen en daarna kon je alleen maar rindtones en lullige kleine kutplaatjes vinden voor 1,50 gulden (of was het al Euro?).

En nu willen ze mensen dus wijsmaken dat ze voor niet lullige bedragen over draadloos zouden moeten kunnen Internetten en e-mailen, terwijl je al bijna op iedere hoek van de straat, bij iedere snackbar met een paar Michellin sterren of bij een restaurant dat met zijn tijd mee wil gaan al geheel gratis en 100 keer sneller via WiFi het net op kan.

Wat is er zo geweldig aan UMTS (of wat het MUTS) en werkt dit nu eens een keer -wel- vraag ik mij af?

Nou, ik zal het in het kort uitleggen:

Ik zit nu onder weg naar vakantie en zit lekker snel op MacOSX.nl (en andere sites) berichtjes te plaatsen, is op zich erg snel:)

Dus is het (voor ons tenminste :P) geen miskoop:P

Bijdrager
    WouterP
    ”iTommie”
    ”iRuben”

Nou, ik zal het in het kort uitleggen:

Ik zit nu onder weg naar vakantie en zit lekker snel op MacOSX.nl (en andere sites) berichtjes te plaatsen, is op zich erg snel:)

:? geen miskoop? Op vakantie zou ik geen internet nodig hebben….
    maar ach, als je er toch heel tevreden mee bent, ik wil het je niet ontnemen

Bijdrager
    vogel
    ”iTommie”

En over twee jaar? :sealed:

Bijdrager
    iTommie
    ”vogel”
    ”iTommie”

En over twee jaar? :sealed:

Over twee jaar zien we wel weer verder:)

Bijdrager
    Beathoven

Ik heb niks tegen UMTS maar wel tegen het feit dat de masten al geplaatst zijn voor er onderzoek gedaan wordt naar evt. schadelijke gevolgen voor de directe omgeving.

Bijdrager
    trabant

We zijn nu twee jaar verder.
    Ouders lopen te hoop tegen zendmasten in de buurt van scholen, want straling en gekookte kinderhersentjes .
    Maar intussen heeft iedereen een draadloos netwerk in huis (en klooit met de beveiliging) en die straling is van hetzelfde soort, alleen tien keer hoger dan op straat in de baan van zo’n mast.

Bijdrager
    Hanhart
    ”trabant”

Maar intussen heeft iedereen een draadloos netwerk in huis/

Speak for yourself trabbi. :P

Bijdrager
    Merkava
    ”Hanhart”
    ”trabant”

Maar intussen heeft iedereen een draadloos netwerk in huis/

Speak for yourself trabbi. :P

Trabi heeft geen draadloos netwerk thuis, dat heeft iets met kolen en muren te maken.

Bijdrager
    trabant

Ik heb inderdaad twee haspels shielded Cat6 draad achter het stucwerk verstopt. Ik gok erop dat ik dat koperdraad over vijftien jaar kan vervangen door een D.I.Y.-glasvezelkit.

meer daarover in het verbouwingsdraadje

Bijdrager
    Tjeerd
    ”Beathoven”

Ik heb niks tegen UMTS maar wel tegen het feit dat de masten al geplaatst zijn voor er onderzoek gedaan wordt naar evt. schadelijke gevolgen voor de directe omgeving.

Nee hè.. krijg je dit.:x

Als je 30 jaar lang een mobieltje tegen je kop aan houdt is het nog niet schadelijk! Waar maken sommige mensen zich toch druk om.. pff.

Bijdrager
    karf

Je hebt een eindeloos abonnement voor €75 per maand, maakt niet uit hoelang je er achter zit:)

Ok vraagje:
    Waar doe je zoiets in? in een MacBook?

En zou ik het ook als vervanging van me thuis internte kunnen gebruiken?

En hoe werkt dat dan?
    Geen modem meer?

Bijdrager
    Juriaan

En je zit in italie voor hetzelfde tarief, leuk :?
    maar vertel eens, waarom ga je op vakantie ?

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 33)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.