26 berichten aan het bekijken - 1 tot 26 (van in totaal 26)
  • Q:
    Bijdrager
    bartvd

met grote ipod fietsen?

hoe kwetsbaar is zon grote ipod.. met harde schijf erin dus.
    kan je daarmee fietsen ,of zijn de bobbels op de weg al niet goed daarvoor.

Bijdrager
    VincentBaas

Ik rij al een paar maanden rond met een 30GB 5G iPod, tot nu toe geen problemen mee gehad.

Qua kwetsbaarheid verbaasde ik me erover dat er geen problemen ontstonden toen mijn iPod na een onverwachte beweging met het hoesje en de kabels eromheen van de tafel viel. Nuo ging dat niet al te hard, maar toch….

Alleen als het over fietsen gaat zijn de standaard oortjes wat mij betreft niet al te geschikt, een beetje omgevingsgeluid / rijwind zorgt al dat je je muziek niet meer hoort zonder dat je het volume flink moet opschroeven.

Bijdrager
    macker

Ik fiets al bijna twee jaar dagelijks met een iPod photo( volgens mij de grootste in afmetingen gezien) rond en ik heb er nog nooid problemen mee gehad.

Bijdrager
    petermac

Fietsen gaat perfect, het is maar als ge van plan bent keihad te zweten dat ik even een beschermhoesje ofzo zou gebruiken…
    Lopen gaat iets minder goed, maar daar schok je sowiezo wel heel wat harder mee dan met fietsen naturulijk

Bijdrager
    iJoost

De harde schijf draait, als je gewoon muziek speelt, maar heel zelden eventjes kort (ook met het oog op het batterij-verbruik) de rest van de tijd speelt ie uit z’n buffer.

En zelfs als de harde schijf draait moet het natuurlijk geen probleem geven als er dan ineens een hobbel is. Ik heb nog nooit gehoord dat iemand daar een probleem mee had.

Bijdrager
    Turbanus

Die schijven kunnen een gigantisch aantal “G”s aan……:wink: De huidige 3,5” inch schijven kunnen al 200 tot 300 “G” aan.

Bijdrager
    bartvd

ok bedankt. dat wilde ik horen

Bijdrager
    petermac

Mijn iPod video heb ik toch weten schokken toen hij in mijn achterzak zat tijdens het rennen…