11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Gastonw

Messenger:Mac 7.0.2 Probleem

Hee,

Ik heb een probleempje met de Messenger for Mac. Het zit zo: Normaal, als je op enter drukt om iets te versturen, dan verstuurt ie ‘t, en dan kan je meteen opnieuw typen. Nu, bij mij, is het zo, dat als ik op Enter druk, ik eerst nog in het typ venster moet klikken om weer te kunnen typen, terwijl dit eerst niet zo was.

Wie kan mij hiermee helpen?

Bvd!

P.S.: Geen reacties a.u.b. ‘Gebruik Adium’ en ‘Waarom Messenger for Mac?’, want dat is mijn persoonlijke keuze…

Bijdrager
    Koetjesreep

En wat dacht je van een reactie als, gebruik DE ZOEKMACHINE!

Je hebt gewoon safari 4 BETA geĂ¯nstalleerd. Net als op Snow Leopard als op een systeem met deze beta heb je dit probleem.

Moderator
    unSOUND

Safari 4 toevallig geinstalleerd ? Je bent zo ongeveer de tiende die een topic start voor dit probleem…

Bijdrager
    STEVEJ0BS

Safari 4 is echt crap..

Bijdrager
    Joshua1
    ”Cosmopolitan”

Safari 4 is echt crap..

Denk eerder Messenger for Mac…

Bijdrager
    Hansfree

Ligt aan de nieuwe webkit die safari 4 installeerd, maar er zijn al een aantal topics erover idd.
    Maar de oplossing to msn met een update komt is safari 3 instaleren en wachten op updates…

Bijdrager
    PowerMac
    Bijdrager
    Gastonw

Oke bedankt :).

Reden dat ik trouwens geen Adium gebruik is dat ik vaak aangepaste emoticons gebruik, en dat kan Adium niet.

Bijdrager
    STEVEJ0BS

Ik heb Safari 4 eraf gegooid en wil nu Safari 3 erop.

Helaas kan ik Safari 3 niet meer installeren omdat hij zegt dat er een nieuwe versie op staat…
    Hoe krijg ik deze melding weg?

”Joshua1″
    ”Cosmopolitan”

Safari 4 is echt crap..

Denk eerder Messenger for Mac…

Ze zijn beide crap..
    Met Safari 4 kan ik niet eens op Rabo-bankieren komen. En hotmailberichten kunnen niet worden geopend.

Bijdrager
    MouseMighty

Heb je Safari 4 er handmatig afgemieterd of de uninstaller gebruikt? Hotmail kan je gewoon via POP in je mail client inlezen. Overigens kan je best klagen over een browser maar heb je wel goed de lettertjes gelezen?? [size=18:39a3fbba6e]PUBLIC BETA[/size:39a3fbba6e] Vaak impliceert dat dat een en ander nog niet helemaal af is.

Bijdrager
    R-Flow

Ach, mensen met weinig verstand van zaken willen nog wel eens dit soort dingen roepen. Lekker simplistisch.:wink:

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.