11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    stevenxs

Messenger voor Mac met Audio & Video in 2009

Bericht van 19 december. ik zie er verder niets over op de site dus vandaar….

Microsoft has confirmed that the next version of Windows Live Messenger will bring audio and video support to the Mac.

Microsoft is also promising other new features, but isn’t saying what those will be. However it is planning to demonstrate the software at January’s Macworld Expo.

lees hier meer: http://www.macuser.co.uk/news/243753/microsoft-plans-2009-beta-of-messenger-voice-and-video.html

Bijdrager
    djrc18

dat zou wel super zijn!

Bijdrager
    Falcon

Eindelijk, planning ergens in 2009……

Bijdrager
    jabesse

En tot die tijd gewoon aMSN gebruiken, die doet al tijden gewoon audio en video.

Bijdrager
    Falcon

Ik gebruik nu Adium vind ik verreweg de beste IM client alleen helaas geen video. Ik heb geen goede ervaringen met aMSN maar dat is persoonlijk.

Bijdrager
    JJmac

Waarom wordt Mercury altijd vergeten, werkt gewoon super.

Bijdrager
    Saabs

Euh .. NOT!
    Mercury zuigt! (Sorry voor mijn uitsprak)
    Dan gebruik ik nog liever Meebo. Adium had voor een lange tijd ‘MeBeam’ ondersteunt, maar sinds de update naar 1.3.2 werkt het niet meer naar behoren.
    Dus een programma dat Video-chatten op een goed niveau aanbiedt, is meer dan welkom.

Bijdrager
    Yaratje

Dat is een mooie functie:)
    Ik gebruik zelf weinig video of audio, maar de mogelijkheid tot is al erg fijn:lol:

Bijdrager
    Teekitiezie
    ”ja_besse”

En tot die tijd gewoon aMSN gebruiken, die doet al tijden gewoon audio en video.

Dat Audio-gedeelte werkt hier toch ( nog ) niet hoor :cry:
    jammer

Bijdrager
    eelkevanderbij

Dus een programma dat Video-chatten op een goed niveau aanbiedt, is meer dan welkom.

Bijdrager
    Josebo.

Het zou zeer welkom zijn als het dan eindelijk kan. Er is al zo lang over gespeculeerd, maar nog steeds weinig van gezien. Al die alternatieven (aMSN, Adium, Mercury) hebben bij mij lang niet zo stabiel gedraaid als Messenger for Mac, dus ik hoop dat alles nu goed gaat samenkomen..

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.