10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    iMikeb

messenger voor mac crashed

hmm ik heb zojuist safari 3 beta geinstalleerd en nu crashed messenger for mac elke keer vast als ik een chatwindow open ik draai mac os X 10.4.9 ik ben heel benieuwd of andere mensen dit ook hebben ….. alvast bedankt voor de feedback

Bijdrager
    MJG

Ik heb het ook, en het begon ook vlak nadat Safari 3 beta was geïnstalleerd.
    Kan geen toeval zijn.
    Verder nog niets geprobeerd om het te verhelpen.

Bijdrager
    macmickey2

hmmm..vreemd of niet? Misschien zegt het woordje beta iets?:evil:

Bijdrager
    carpebios

Hahahah hier ook
    Na de install van safari 3 beter gaat elke keer als ik een gesprek sluit. msn op zijn gezicht.

Heeeel vervelend

Bijdrager
    macmickey2

MSN voor Mac is nou ook niet echt een top programma…kan je beter een andere msn client zoeken en gebruiken. Zal wel weet iets met M$ code wezen..

Bijdrager
    carpebios

Macmickey2 sorry dat ik het zeg.
    Maar als je niks nuttigs te zeggen heb zeg dan gewoon niks.

Ik vind het heel slordig dat de chat applicatie die ik lief heb op mijn :apple: namelijk Msn Messenger
    ( en ja het is van Microsoft (dus?) ben jij programmeur, heb jij de code gezien of het zelf geschreven?) dat die crasht na installatie van safari 3.

Heeft iemand hier al een oplossing voor gevonden?

Bijdrager
    KingAchille

Ik heb exact hetzelfde probleem. Weet iemand hoe ik die beta er terug kan afsmijten?
    Mvg,

Bijdrager
    OMT-fan

Via de uninstaller kun je de beta weer verwijderen. Heb ik inmiddels zelf ook gedaan…. te veel bugs nog, en geen Nederlands.

Bijdrager
    mavje

hier hetzelfde probleem. msn crasht all the time.

ga nu uninstall proberen

Bijdrager
    iMikeb

ben blij om te horen dat ik niet de enige ben … ciao safari 3 beta for now …..

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.