8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    suzanne12

messenger schermnaam

hallo,

ik heb op mijn macbook pro microsoft messenger en wil graag mijn schermnaam veranderen. ik heb alleen geen flauw idee waar ik dat kan vinden. ik heb gekeken maar snap het niet. ik wil niet mijn 2de naam veranderen want dat gaat heel makkelijk maar gewoon de hoofdnaam

mvg

Bijdrager
    coppess

Dat probleem heb ik ook…. Heb het wel eens hier gevraagd, maar het antwoord is er nooit uitgekomen. ik ben ook wel eens benieuwd

Bijdrager
    daanclasener

mag ik weten om welke versie het gaat…?, heb iets zien staan dat je gewoon op de naam moet klikken, maar neem aan dat je dat al geprobeerd hebt.

Bijdrager
    coppess

bij mij om de nieuwste versie, 8. Ik neem aan dat het bij Suzanne12 daar ook om gaat.

Bijdrager
    FlyingSeal

De messenger hoofdnaam is tegenwoordig gekoppeld aan de naamgegevens die je bij je Windows live account hebt opgegeven (voornaam + achternaam velden). Dit omdat je ook je Hyves, YouTube, Facebook etc. account kunt koppelen aan je Windows live account. Je naamgegevens worden gebruikt om alle accounts te koppelen. De hoofdnaam is dus niet meer in messenger zelf te wijzigen zowel op de Mac als Windows. Als je de naamgegevens van je Windows live account wijzigt, wijzigt ook je messenger hoofdnaam.

Bijdrager
    suzanne12

ja maar dat laatste zou dus betekenen dat je er nooit (L)…. ofzo kan inzetten want dat hoort niet in een achtrernaam. dat zou wel heel vreemd zijn.

ik heb inderdaaad messenger 8.0

Bijdrager
    coppess

haha wij hebben echt precies hetzelfde probleem suzanne12. ik heb er veel tijd aan besteed en ik snap er nog steeds niks van:p

Bijdrager
    suzanne12

im vind het maar behoorlijk vreemd xD

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.