2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    Bram95

Messenger meld af bij openen Hotmail en reservekopie Pages niet zichtbaar maken.

Beste mede OMT-ers,

Na een flinke tijd mee te hebben gelezen hier op het forum, heb ik ook maar eens besloten om mezelf aan te gaan melden. Ik vind dan ook wel dat ik me wel een Apple-Fan mag noemen, alhoewel ik nog wel in het straatje ”Apple-Fan die er nog niet veel vanaf weet” thuishoor. Maargoed ik zal dan maar gelijk beginnen met 2 vraagjes, want er zijn 2 dingen die mij een beetje storen aan mijn MBP met Lion.

Allereerst gebruik ik Messenger for Mac (ja ik weet het is van Microsoft… maar ik kan er mee cammen). Maar daar zit ook een knopje in verwerkt om naar je Hotmail te gaan, als ik daar vervolgens op klik ga ik inderdaad naar m’n Hotmail toe, ik krijg dan alleen wel de volgende vervelende melding van Messenger:

Volgens mij was er bij de Windows variant een mogelijkheid om aan te geven om op meerdere locaties tegelijk aan te melden, dat moet dus ook de oplossing voor dit probleem zijn. Alleen ik kan nergens in m’n voorkeuren aangeven of ik op meerdere locaties aan wil melden. Weten jullie hier raad mee?

Verder heb ik nog een 2e vraagje, bijvoorbeeld bij een Pages-document maakt Pages automatisch een reservekopie, opzich niks mis mee natuurlijk, en het is immers altijd handig als je weer terug wilt naar een gedeeltelijke of volledige originele beginstaat. Maar dat reservekopie document slaat Pages gelijk naast m’n eigen opgeslagen Pages document op.

Ik houd graag de mappen op m’n Mac netjes, maar als er zometeen bij elk document z’n reservekopie komt te staan wordt het niet echt snel netjes. Is daar een oplossing voor dat dat document niet meer zichtbaar voor mij is, of dat Pages hem ergens anders in een grote centrale map op slaat?

Alvast bedankt voor de hulp, en complimenten voor de goede website met bijbehorend forum!

Groetjes, Bram:smile:

Bijdrager
    crazywarning

Dat messenger zich afsluit komt doordat de in de website van hotmail gebouwde webmessenger zich aanmeld. Bovenin kan je deze uitloggen. Heel vervelend maar snel op te lossen.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.