7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Bostie

Messages Beta icm iMessage

Hi

ik was even de Messages beta aan het testen en nu heb ik gemerkt dat wanneer ik vanop m’n Mac naar iemands gsm-nummer een iMessage stuur, die dat wel aankrijgt op zijn iPhone maar niet op zijn Mac. Omgekeerd, als ik een message stuur naar het emailadres (Apple ID) dan ontvangt die het enkel op zijn Mac, niet op de iPhone…
    Worden de gsm-nummer en Apple ID niet ergens gelinkt?

Bijdrager
    iCreatedTech

Je kunt e-mail adressen toevoegen in iOS, maar je kunt geen GSM-nummer toevoegen op de Mac.
    Dus als iemand naar jouw nummer stuurt krijg je deze alleen op je iPhone/iPod/iPad, maar als iemand naar jouw e-mail stuurt dan krijg je ze op beide!

Hoop dat Apple ook GSM-nummers in de Mac OS X app toelaat!

Bijdrager
    Bostie

Heb het even geprobeerd en met meerdere emailadressen toegevoegd blijft het nog steeds enkel op de Mac binnenkomen..
    Beta:)

Bijdrager
    Nickalicious

Nee hoor, gewoon zelf verkeerd ingesteld. Je moet op al je iOS apparaten wel inschakelen dat je het ook namens je mail wilt kunnen ontvangen.

Bijdrager
    Bostie

Dat heb ik ook gedaan, maar het veranderde niks..

Bijdrager
    snijder

je moet ook naar iemand appleID (mail adres) sturen, aangezien je bij Mac/ipad/ipod geen telefoonnummer heb. Als het naar het mailadres stuurt, zal die wel op alle apparaten komen. (zo is het bij mij in iedergeval)

Bijdrager
    youp.c

raar dat apple dat niet samenvoegt

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.