4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Moriarty

Merkwaardig probleem Mac Mini 2010 /SL Server

Even ter uwer info:

De nieuwe Mac Mini schijnt alleen te werken met de software die bij het systeem geleverd is.

Ik probeer Mac OSX SL Server 10.6.3 te draaien en hij wil prima installeren, alleen na inloggen is de ethernet poort met de noorderzon verdwenen.

Kleine zoektocht bracht mij bij de volgende discussion:
    http://discussions.apple.com/thread.jspa?threadID=2465599&start=165&tstart=15

Ik probeer het tegenovergestelde te bereiken wat ze hier willen, ik wil SL Server op een normale Mac Mini 2010 te krijgen met een werkende ethernet poort – ik hou jullie op de hoogte

Nu kan de vraag zijn; wat is het nut van dit topic: als future reference voor mensen die ook tegen dit probleem (of andersom) aanlopen.

groet
    Moriarty

Sleutelbeheerder
    Night

Heb je al geprobeert om SLS op een externe HD te installeren vanaf je gewone Mac en deze HD dan aan de Mini te hangen? Of via firewire je gewone Mac op de mini aan te sluiten in targetmode?

Bijdrager
    Moriarty

Ben nu bezig het originele bijgeleverde OS te updaten.

Vervolgens ga ik de .kext files kopiƫren en opslaan op een USB stick, vervolgens SL Server er weer op en dan .kext weer terugzetten.

Eens kijken of dat werkt!

Zo kom ik de dag wel door:)

Sleutelbeheerder
    Night

Succes!
    Leuke uitdaging.
    (Had je beter voor morgen kunnen plannen; dan regent het de hele dag:razz: )

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.