6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Johnyw

Merge duplicates in contacten

Goeie middag,
    Omdat ik verschillende contacten heb die tot zelfs tot drie keer voorkomen in mijn lijst heb ik besloten om de lijst te mergen.
    Ik had nooit verwacht dat dit zo lang zou duren, dit is nu al ruim een uur aan de gang ( met draaiend kleurenwieltje) !
    Is dat nog normaal ?

Ik vind het allemaal vrij verwarrend: als ik een nieuwe contactpersoon toevoeg, moet ik dat op 2 plaatsen doen ! Want als ik die bv. toevoeg aan de lijst “all on my Mac”, moet ik die ook toevoegen aan de lijst “all on Icloud”.
    Het is zelfs zo dat; wanneer ik een contact heb toegevoegd aan één van die lijsten, het email adres dan niet gevonden word als ik die als bestemming type in Mail ??? Ik wou dat dit allemaal eens kon uitgeklaard worden…

Any Ideas ?

Johny

Bijdrager
    GoeieDag
    Johnyw op 26 maart 2015

Ik wou dat dit allemaal eens kon uitgeklaard worden…

Hoezo? Het is toch niet dat het programma Contacten er zo’n zooi van maakt? Dat doe jij toch zelf?!
    Als ik naar de linkerkolom van jou scherm kijk, zie ik wel 4 accounts waarmee jij synchroniseert. Ja, dat is verwarrend. En dan nog lokaal ‘op de Mac’ erbij.
    Je zult zelf orde moeten gaan scheppen.

Bijdrager
    Johnyw

Synchroniseert ???? Je maakt een grap neem ik aan. Ik vertel net dat ik, als ik een nieuw contact toevoeg aan een der accounts, dan word dit NIET toegevoegd aan de andere…. ????

Bijdrager
    eugy

Johny, jij snapt er he-le-maal niks van.

Bijdrager
    SvS

Eugy, je kan toch helpen ipv afkraken?

Hoe is t nu?

Bijdrager
    Johnyw

@eugy: dat zou best eens kunnen, daarom ben ik zo vrij om mensen die het mij kunnen uitleggen hier aan te spreken …

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.