6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    acamphuis

Mercury webcam

Ik gebruik sinds kort mercury messenger als vervanger van msn, omdat dit progamma webcam ondersteunt.
    Nou heb ik de webcam even getest, volgens mijn vriend werkt hij, maar ik kan de beelden van mijn eigen webcam niet zien. Is er een mogelijkheid om dit toch te zien?

Bijdrager
    JhonJairo

Je kunt je cambeeld idd bij de 1.8 versie niet zien maar als je even bijv via google opzoek gaat naar versie 1.9 dan is dit echter wel mogelijk. zoek via google naar 1.9RC3

Bijdrager
    acamphuis

dank je

Bijdrager
    Switch

Intussen is er een versie 1.9RC5 uit, en daar zitten heel veel verbeteringen in:

toegenomen stabiliteit, betere instellingen en verbeterde layout.

Via het forum van de mercury homepage (forum.mercury.to) kun je de laatste releases downloaden en bij problemen ook in het Nederlands je probleem aan de maker vertellen. Works as a charme!

Bijdrager
    Switch

Intussen is er een versie 1.9RC5 uit, en daar zitten heel veel verbeteringen in:

toegenomen stabiliteit, betere instellingen en verbeterde layout.

Via het forum van de mercury homepage (forum.mercury.to) kun je de laatste releases downloaden en bij problemen ook in het Nederlands je probleem aan de maker vertellen. Works as a charm!

Bijdrager
    JhonJairo

Thx betreft de nieuwere versie;)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.