8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    imaccer2

Mercury Webcam

Hoi kan er mij iemand zeggen wat ik moet doen om mijn eigen webcam beelden op scherm teplaatsen.
    Nu gebeurd dat in het schermpje maar moet dan veranderen of wel degeen waar je beelden van ontvangt of wel je eigen webcam.

Ps . bij versiontracker staat een screenshot met een aparte beeldcam daaronder.

Groetjes

Bijdrager
    himac

Nu gebeurd dat in het schermpje maar moet dan veranderen of wel degeen waar je beelden van ontvangt of wel je eigen webcam.

ik snap dit niet helemaal… herinner me dat je bij de 1 van de 2 opties je webcam kon testen…

(ben meer aMSN gebruiker als het om webcam gaat, bij mij ging het zenden eerst niet goed, maar dat kwam door een fout van mijzelf :? )

Bijdrager
    Rutger1981
    ”imaccer2″

Hoi kan er mij iemand zeggen wat ik moet doen om mijn eigen webcam beelden op scherm teplaatsen.

Ps . bij versiontracker staat een screenshot met een aparte beeldcam daaronder.

Groetjes

volgenmij is dat een screen shot van de pc versie… mercury heeft zelf ook een forum … en de maker is nederlands! dus hij zal je kunnen vertellen of je je webcam beeld los kan maken van de chat window. succes en laat ff weten wat hij heeft gezegt.

Bijdrager
    Rutger1981

Danny (mede maker van mercury) Zegt dat het idd nog niet kan maar dat er aan gewerkt wordt.
    Welke versie draai jij eigenlijk… ik zit te klooien met 1709 RC12 maar zie dat sommige 1709 RC13 draaien… en die kan ik nergens vinden.

Succes… dus maar ff afwachten.

Bijdrager
    Boskabouter
    ”Rutger1981″

Danny (mede maker van mercury) Zegt dat het idd nog niet kan maar dat er aan gewerkt wordt.
    Welke versie draai jij eigenlijk… ik zit te klooien met 1709 RC12 maar zie dat sommige 1709 RC13 draaien… en die kan ik nergens vinden.

Er is al RC14 en 15 komt eraan

Bijdrager
    awesomemac

Op de site van Mercury is de RC14 al te downloaden, RC 15 komt snel en naar verwachting wordt dit ook de final release.

Bijdrager
    Rutger1981
    ”Boskabouter”
    ”Rutger1981″

Er is al RC14 en 15 komt eraan

kan je een link geven waar ik RC14 kan vinden? op het forum zie ik alleen RC12 nog staan. Thanx

Laat maar ik heb hem al.

Bijdrager
    PietjePuk

Op http://www.mercury.to staat rechts de link voor os x, je kan hem direct downloaden.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.