6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Walkingfingers

menu’s Engelstalig, prog’s NL

mijn menustructuur is in het Engels maar zodra ik een progrmma open is het NL.
    Weet iemand hoe ik alles in NL kan weergeven?
    iBook 600, 10.2.4

Bijdrager
    Shadia

System Preferences > International > language, en daar dan Nederlands boven aan zetten.

Moet je wel de Nederlandse taalbestanden hebben geinstalleerd

Bijdrager
    Walkingfingers

heb ik getjekt, staat bovenaan!
    In de menustruktuur is alles NL. Zodra ik op iBook HD of Netwerk klik krijg ik Applications, Lybrary, System etc. (UK dus)
    Ook met Prefling is alles NL.
    Nog een suggestie?

Bijdrager
    michelvdb

Enkele veronderstellingen:
    * Is afhankelijk van welke taal je gebruikte om het OS te installeren. Waarschijnlijk deed je de installatie in het Engels en installeerde je ook de Nederlandse taalbestanden.

* Je hebt FruitMenu geĂ¯nstalleerd. Die zet een aantal menu-onderdelen om naar Engels, bvb. alles onder het Applemenu.

Bijdrager
    trillseeka

In de finder voorkeuren zit de optie “toon altijd bestandsextensies” als ik dat aanzet dan zijn bij mij ook overal de originele namen. Dus kijk ff of dat aanstaat, zo ja doe het is uit en dan zal het waarschijnlijk weer goed zitten (na uitloggen).

Bijdrager
    Walkingfingers
    ”trillseeka”

In de finder voorkeuren zit de optie “toon altijd bestandsextensies” als ik dat aanzet dan zijn bij mij ook overal de originele namen. Dus kijk ff of dat aanstaat, zo ja doe het is uit en dan zal het waarschijnlijk weer goed zitten (na uitloggen).

Juist. Daar gebeurd dus iets. Zet ik het uit dan is alles NL. Zit ik dit aan dan is een deel UK.
    Probleem getekkult.
    thnks

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.