6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Jeffry

Menurij weg in Word 2008

In mijn Word 2008, die ik onlangs keurig heb aangeschaft mist in het menu Extra een regel onder Aantal woorden… Iemand enig idee waardoor dat kan komen. Heb al diverse herinstallaties gedaan, maar ben er nu wel klaar mee. Tis geen grote ramp of zo… maar het hoort niet toch?

Voor de scherpe mensen hier, dat was al voor integratie met Endnote X1;)

Bijdrager
    Mandarijntje

Vreemd inderdaad, ik heb het ook.

Bijdrager
    Rox_NL

Dat ligt aan de versie van Office die je gekocht hebt. In de Nederlandse versie staat er niets en in de Engelse versie staat er (Auto) Summarize of iets dergelijks.

Bijdrager
    G-Force

Office 2008 heeft wel meer rare vertalingen en slordigheden. Zo is het in Word “Over Word”, in Excel “Informatie over Excel” en in PowerPoint weer “Over PowerPoint”. Het is net zo slordig als de stukjes Engelse tekst in Leopard als deze staat ingesteld op Nederlands (voer maar eens een lege cd of dvd in)…

Bijdrager
    Jeffry

Okay bedankt de reacties.

Niet zo netjes dus, omdat ik ook met Endnote werk dacht ik eerst dat het daar aan lag. Had namelijk zowel net een update van Endnote en Office gedaan aangezien ik nu een Intel Mac heb en die PPC-software zo tergend langzaam draait.

Maar goed ‘blij’ dat het zo ‘hoort’… veel meer aanhalingstekens moeten ze toch niet nodig hebben bij MS;)

Bijdrager
    sypie

In de Engelse vertaling staat het ook niet onder Extra, die bestaat niet eens in het menu, maar onder Tools. Nog zo’n vreemde vertaling dus.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.