15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    bva1968

menu “open bestand” telkens weer klein

Hallo,

Wanneer ik bijvoorbeeld in Page een bestand wil openen d.m.v. “open bestand” dan is het selectie menu/scherm klein van formaat. Ook als ik het wat groter maak vervalt het toch weer in dat kleine formaat.

Dit ondervindt ik ook in een ander programma die ik de hele dag door gebruik.

Dus ik hoop dat iemand een oplossing heeft.

*dit is na de update Big Sure ontstaan.

mvg. Ben

Inactief
    Anoniem

https://www.onemorething.nl/community/topic/standaard-instellingen-popscherm-aanpassen/

Geen oplossing, wachten op de fix (..voor iets dat al 15 jaar wel werkt en nu opeens niet meer. Foei Apple.)

Bijdrager
    GoeieDag

Precies! En er is zo wel (veel) meer FOEI Apple!!!

Ik heb best zin om een paar Oud-Hollandsche relschoppers op die rare schotel van Apple in Cupertino af te sturen om eens een stevig signaal te geven aan die crazy ones, the misfits, the rebels, the troublemakers, the round pegs in the square holes, dat het wel klaar is met al die misfits in macOS. ?

Inactief
    Anoniem

I’m in ?.

Bijdrager
    GoeieDag

Off we go!??

?

Bijdrager
    Matador

Doei!

Inactief
    Anoniem

Ga je niet mee dan? Samen staan we sterker ??.

Bijdrager
    GoeieDag

Een Belg die ‘doei’ zegt; het moet niet gekker worden!?

Bijdrager
    Hansi2124

Effe koffie doen in Cupertino ☕️

Inactief
    Anoniem

Koffie‘?! Dat wordt daar op z’n minst een ‘..quad long shot grande in a venti cup half calf double cupped no sleeve salted caramel mocha latte with 2 pumps of vanilla substitute 2 pumps of white chocolate and substitute 2 pumps of hazelnut for toffee nut half whole milk and half breve with no whipped cream extra hot extra foam extra caramel drizzle extra salt add a scoop of vanilla bean powder with light ice well stirred’ lijkt me.

Ik heb er zin in ?.

(Kun je je foto daarna ook aanpassen met het nieuwe adres ? Hansi2124!)

Bijdrager
    Hansi2124

Kan, maar dat doe ik niet. Jij belt ook nog steeds met een bedraadde telefoon ?

Inactief
    Anoniem

Ok, ok… ?

Bijdrager
    bva1968

<p class=”cite”>Antwoordapparaat op 29 januari 2021 om 08:20</p>
    https://www.onemorething.nl/community/topic/standaard-instellingen-popscherm-aanpassen/

Geen oplossing, wachten op de fix (..voor iets dat al 15 jaar wel werkt en nu opeens niet meer. Foei Apple.)

bedankt voor de info

Bijdrager
    bva1968

vlag uit! 02-02 update. en menu weer zoals van ouds

Inactief
    Anoniem

Ik zag het ja, mooi!

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.