5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Ikea

Menu maken voor Front Row

Ik wil graag in Front Row ‘sub’mappen zien want alle genres van films staan nu door elkaar. Bijvoorbeeld in het hoofdmenu staat standaard ‘Films. Als ik die heb gekozen, dat er dan een menu komt met bijvoorbeeld:

Actie
    Humor
    Cabaret
    Tekenfilms
    etc

In I-Tunes een map in de Filmbibliotheek maken is mij nog niet gelukt (even afgezien of dit kan?)

In Finder mappen aangemaakt en die zie ik wel als ik door enter bij Films in Front Row, maar daarnaast staan ze ook nog eens in het hoofdmenu. Ik ben er inmiddels achter dat als ik ze uit de filmbibliotheek van I-Tunes haal, het wel goed gaat. Maar dan kan ik de films niet direct in ITunes zien en dat is nu ook weer niet de bedoeling.
    Iemand een idee?

Bijdrager
    Bor

Afspeellijsten maken in iTunes.

Bijdrager
    1984

Maak een map (actie) plaatst daar alle actie films in, plaatst deze map in de map Films, in Frontrow verschijnt de map Actie, met daar de actiefilms in…..
    [size=9:aa4f591d6b]plaats zie niet in itunes[/size:aa4f591d6b]

Bijdrager
    Ikea

Geweldig is dit forum, he? Je kunt gewoon wachten op antwoord. 9 van de 10 keer ontvang ik binnen 5 minuten hulp. Geweldig!
    Ik ga het gelijk uitproberen. Hartstikke bedankt!

Bijdrager
    Ikea

Ik heb niet eerder de tijd gehad om mij verder te verdiepen in de menu structuren, maar nu ik weer even bezig ben, loop ik er tegen aan dat afspeellijsten alleen prima werken met muziek.
    Nu heb ik een afspeelmap ‘Cabaret’ aangemaakt en hieronder weer afspeellijsten met de diverse cabaretartiesten. Dat zijn One-man shows of tv-opnamen en dat gaat niet naar wens. Althans….

In Itunes werkt dat prima maar als ik dan in Front Row naar afspeellijsten ga, kies voor Cabaret, krijg ik het submenu met de diverse shows. Als ik daar een van kies, krijg ik de melding ‘ Deze afspeellijst bevat geen nummers’
    Wanneer ik hetzelfde kies in FR onder ‘films’, werkt het perfect.

Zijn afspeellijsten alleen voor muziek? Iemand een idee hoe ik dit wel werkend krijg?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.