8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Grave

Memory stick nergens meer te vinden in OSX

Heel raar, maar mn memory stick komt zodra ik em in de computer stop niet meer op mn bureablad te staan en ook niet in de finder. maar het lampje van de memory stick brand wel en als ik em eruit trek dan zegt ie ook dat ik de memorystick op een onjuiste manier heb afgesloten.

Dus hij herkent em wel, alleen kan ik em nergens meer zien :roll: Heel raar. Iemand een idee? Hij deed het tot gister altijd normaal.

Bijdrager
    Gunther_S

Werkt hij op een andere computer?
    Kijk eens in schijfhulpprogramma of je deze kan herstellen of controleren op fouten.

Bijdrager
    Flick

Misschien iets in de voorkeuren van de finder veranderd?

Bijdrager
    kwisten

heb hetzelfde voor gehad met mijn stick, moest eerst Disk Warrior laten lopen alvorens ik iets anders kon doen, maar het werkt weer zoals het hoort

Bijdrager
    sypie

En wat als je opnieuw opstart met de stick in je Mac?

Bijdrager
    robindonne

als je naar schijfhulpprogramma gaat zoek je daar naar jou stick aan de linkerzijde. Als het goed is zijnde letters lichtgrijs. Je kunt nu deze activeren

Bijdrager
    Grave
    ”Gunther_S”

Werkt hij op een andere computer?
    Kijk eens in schijfhulpprogramma of je deze kan herstellen of controleren op fouten.

In schijfhulp staat de memory stick er ook gewoon bij.

Bijdrager
    bartje

Dan is het bestandsysteem corrupt. Misschien even herstel/reparatie uitvoeren in het schijfhulpprogramma

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.