13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    hasseltse huzaar

memory clean

ik heb memory clean einstalleerd.om de poep en een scheet staat het geheugen HEEL KLEIN.Is dat echt zo? ik bedoel is dat niet een soort fake programma dat je op een dwaalspoor brengt en je nieuw geheugen laat kopen? wat evt. niet nodig zou zijn?

doe maar dicht dit item!!!!!heb het al eens gevraagd….heeft blijkbaar niet tot een bevredigend antwoord geleid want ik vind hetnog steeds een beetje raar dat het geheugen zo snel tot bijna nul gaat……..swap is 28Mb

Bijdrager
    Shmoo

Ik vind het een fijne app om te gebruiken bij een wat oudere Macs waar je niet enorm veel RAM in kunt stoppen.

Je merkt wel degelijk verschil, zeker wanneer je met wat zwaardere programma’s werkt van bijv. Adobe. Na het opschonen ven het geheugen loopt de computer merkbaar beter, veel soepeler.

Wat ik niet doe is dit programma altijd open laten staan, ik start het alleen wanneer ik het nodig heb en sluit het daarna ook weer.

Bijdrager
    Bremsy

Mavericks gebruikt zoveel mogelijk geheugen. Dit zorgt ervoor dat je computer snel is. Het geeft het geheugen pas vrij wanneer een programma om (meer) geheugen vraagt. Het is dus goed om zo min mogelijk geheugen vrij te hebben. Je kunt in Activiteitenweergave naar de geheugendruk kijken om te achterhalen of je te weinig geheugen hebt.

Bijdrager
    GoeieDag

Kun je nou echt niet een normaal en net stukje uit je toetsenbord krijgen, Huzaar?!

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Memory clean = placebo.

Bijdrager
    hasseltse huzaar

@Goeiedag
    ik wijs je er op dat je een bericht kan bewerken……Ik had eerst de vraag gesteld ,kwam er toen achter dat dit thema al vroeger gesteld was dus bewerk ik zo’n bericht (doe maar dicht….)
    Dit komt dan in een bericht te staan en dat heeft dan weer het voordeel dat mensen zoals jij die volgens je info al meer als j de helft van hun leven hebben zien passeren wat tijd winnen wat op die leeftijd belangrijk is….TIJD WINNEN voordat je in het kistje mag!
    Je zou de tijd die je nog rest ook kunnen gebruiken voor wat zelfreflectie ,…..oohjee dat is een moeilijk woord
    synoniem is “jezelf een spiegel voorhouden…..” Nou en dat kan zelfs een aap dus dat kan ,zelfs voor Uw persoontje,niet zo moeilijk zijn
    of een snellere manier ….Even langs de huisarts wat Prozac gaan halen

Bijdrager
    GoeieDag

Je toetsenbord techniek rammelt nog steeds, en met doodsverwensingen erbij wordt het ook al niet schoner. Sterkte.

Bijdrager
    hasseltse huzaar

doodsverwensingen? raar nederlands maar goed
    ik wens niemand dood,ik constateer dat iemand van 54 er al aardig op af gaat…….is de natuur…kan er ook niks aan doen

Bijdrager
    diedrikringenier

Mag ik Hasseltse huzaar even vragen de huisregels over fatsoen nog een keer te lezen?

Bijdrager
    hasseltse huzaar

@diedrik profiel docent….dacht ik het niet
    altijd last met die mensen die in het onderwijs ZITTEN
    heb een ex-schoonvader .zijn hele leven in het onderwijs gezeten ,met 55 jaar op pensioen.5000 gulden toentertijd NETTO in de maand.Is nu 80.Reken eens uit wat dat heerschap heeft gekost?Conrector van een middelbare school .Deed geen ene moer!
    wat werd er bij zijn afscheid gezegd (was hij HEEL kwaad over)
    “We gaan je missen Piet maar het meeste wat we gaan missen zijn de vele telefoontjes per dag naar de beurs in Amsterdam……”

Ben zelf tandarts.Ken een onderzoek uit Duitsland.Titel “voor welke PATIENTEN hebben TANDARTSEN het meeste angst”
    Antwoord voor blèrende kinderen en mensen uit het onderwijs
    Waarom?
    1 omdat ze altijd menen gelijk te hebben
    2 omdat het mierenneukers zijn
    3 altijd voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten.
    Ik behandel ze ook niet meer…wegwezen!!!
    Vind wel een reden om ze buiten te krijgen…..(dubbele prijs aanrekenen…..)

Bijdrager
    diedrikringenier

Hmmmm….. Volgens mij heb jij dat prozacje wat je goedendag aanraad nodig…

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Ik behandel ze ook niet meer…wegwezen!!!

Als je boort zoals je schrijft lijkt mij dat een goed idee.:lol:

Bijdrager
    hasseltse huzaar

ja he….ik ben ZO BLIJ als ik van die mierenneukertjes de rug zie!!!
    zijn wel beledigd maar ik ben van het gezeur af……..heb ik weer tijd om op het forum te zitten :-):-):-):-)

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.