6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Vandefilm

Meldingen ‘verwijderd uit agenda’ massaal verwijderen mogelijk?

Hallo allemaal,

Mijn vrouw heeft diabetes en heeft hiervoor een app op de telefoon gehad welke haar bloedsuikers mat. Een functie om haar suikers te volgen was door een melding daarvan in onze gezamenlijke agenda te zetten. Dit gebeurde om de 5 minuten. Daarna verwijderde de app deze melding automatisch uit de agenda.

Het probleem? Ik heb nu 3000 meldingen in mijn agenda ‘verwijderd uit agenda’. Als ik ze een voor een weg wil klikken (op ‘ok’) dan ben ik lang bezig, want de strandbal is dan regelmatig te zien.

Weet iemand of er een manier is om die meldingen massaal te verwijderen?

Bijdrager
    pruus

Je zou even kunnen wachten, omdat de indexering op de achtergrond loopt. Als niet alles verwijderd is, dan wordt het een middagje klikken. Normaal kun je repeterende afspraken in een keer verwijderen, er wordt dan gevraagd ‘overal verwijderen?’

Bijdrager
    Vandefilm

Het punt is niet dat de afspraak verwijderd moet worden. Die zijn verwijderd. Er komt dan dus een melding dat het verwijderd is. Het staat dus onder ‘inkomende berichten’. Die kun je voor zover ik kan zien niet massaal verwijderen. Maar ik hoop toch dat iemand weet hoe dat moet.

Bijdrager
    Matador

Houd de alt-toets ingedrukt, dan veranderd ‘OK’ in ‘OK op alles’. Helpt dit?

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand, 2 weken geleden door Matador.
    Bijdrager
    Vandefilm

<p class=”cite”>Matador op 10 december 2020 om 20:03</p>
    Houd de alt-toets ingedrukt, dan veranderd ‘OK’ in ‘OK op alles’. Helpt dit?

U bent geweldig!!!! Bedankt!

Bijdrager
    GoeieDag

En als je die gezamenlijke agenda niet als delen gezamenlijk maakt, maar gewoon als account op elk apparaat, krijg je die berichten sowieso niet.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.