9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Johan B

[Opgelost] Meldingen SMS verschijnen niet altijd op iPhone 6

Merkwaardig, als een SMS binnenkomt op de iPhone 6 van mijn vrouw, verschijnt de ene keer een melding, een andere keer niet. Dat niet-verschijnen is steeds bij dezelfde afzender (het ziekenhuis waar wij patiënt zijn) en bij het gebruik van de app MyChart tijdens het inloggen. Dat is jammer, want voor het inloggen verstuurt het ziekenhuis een SMS met een code die je in het inlogscherm moet overnemen. Dan is het handig als de melding van die SMS bovenin het scherm staat. Op mijniPhone 7 heb ik dat probleem niet. Zo zie ik het op mijn iPhone 7:

Als ik een SMS naar de iPhone 6 stuur, komt daarvan wel een melding.

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 weken geleden door Night. Reden: Topic opgelost
    Bijdrager
    GoeieDag

Is het nummer misschien per ongeluk geblokkeerd?

Bijdrager
    Johan B

Nee, de SMS komt wel binnen, maar de melding verschijnt niet…

Bijdrager
    fatboysmart

Heb je misschien de ‘niet storen’ functie aan staan? Dat is het symbool met de maansikkel. De reden dat jouw sms’jes dan wel te zien zijn kan komen omdat jouw nummer in de favorieten staat. Je kunt het gedrag instellen bij Instellingen -> Niet storen.

Bijdrager
    Johan B

Dat is een slimme verklaring, had ik niet aan gedacht! Maar helaas, ‘niet storen’ staat uit, dus dat kan het niet zijn…

Bijdrager
    GoeieDag

Het is simpel. Jouw vrouw heeft ‘Verberg meldingen’ aan gezet.

Ga naar de SMS waar het om gaat (MyChart) en druk op het account icoontje, en dan op Info. Daar kun je de -juiste- instelling maken.

Crescent Moon Icon in Messages: What Does It Mean?

Moderator
    Night

Stuur je haar soms teveel SMSjes?  😛

Bijdrager
    Johan B

<p class=”cite”>GoeieDag op 10 februari 2020 om 20:10</p>
    Het is simpel. Jouw vrouw heeft ‘Verberg meldingen’ aan gezet.

Ga naar de SMS waar het om gaat (MyChart) en druk op het account icoontje, en dan op Info. Daar kun je de -juiste- instelling maken.

Dit is een briljant antwoord. Het klopt. Probleem opgelost. Bedankt, GoeieDag, mijn dag is weer goed!

Bijdrager
    GoeieDag

😎

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.