9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    elwizzy

Melding wegvallen netwerk

Sinds kort krijg ik elke keer een melding op mijn iPhone als het netwerk (mobistar of internet wegvalt).
    Dit begint mij meer en meer te ergeren, te meer omdat dit zeker 5x per dag voorkomt.

Hoe kan ik dit uitschakelen?

Bedankt

Bijdrager
    Dr. Maddox

Dan moet je bij >Instellingen>Mail, Contacten, Agenda>Nieuwe gegevens “Push”> instellen op bijvoorbeeld een uur. Dan krijg je al minder vaak deze melding. “Handmatig” instellen lost het, als het goed is, helemaal op. Dan moet je wel natuurlijk elke keer je mail zelf ophalen..

Bijdrager
    elwizzy

Hey,

Het gaat niet over mijn mail, maar over het GSM-netwerk.
    Elke keer als dit wegvalt, krijg ik hier een melding van. Hoe zet ik dit af?

Bijdrager
    Dr. Maddox

Dat snap ik!

Ik had dezelfde melding. Iets van “Geen netwerk …” Soms wel vier popups op elkaar, wanneer ik een tijdje onderweg was in de auto. Bovenstaande oplossing werkte iig voor mij.

Probeer het maar eens een dagje.. Wedden dat je geen problemen meer hebt met die pop-ups!

Bijdrager
    SPQR

Ik denk dat de TS de melding bedoelt, dat ├╝berhaupt het GSM-netwerk weg is gevallen: die melding blijft dan staan.
    (En stoort mij ook, dus ook ik ben blij met een eventuele oplossing)

@Dr.Maddox: die tweede genoemde melding is het, maar die is niet hetzelfde als die van je plaatje.

… Oh, plaatje is inmiddels weg;) …. Weet je zeker dat je de melding niet krijgt als je geen dataverkeer gebruikt, dr.Maddox?

Bijdrager
    Dr. Maddox

@ TS

Je hebt de afgelopen tijd dus niet je Push instellingen veranderd of een mail account aangemaakt?

@ SPQR

Plaatje heb ik weggehaald!:)

Bijdrager
    elwizzy

Ik heb de oplossing die hier werd geformuleerd uit te voeren.
    Maar ik krijg nog steeds dezelfde melding, soms wel 5 boven elkaar!

Iemand een andere oplossing?

Bedankt

Moderator
    Rivanov

Heb er zelf ook last van. Erg irritant wanneer 5 van die pop-ups boven elkaar liggen. Ben je eerst lange tijd bezig om alles weg te drukken.

Push staat uit en Fetch staat op Manual dus daar ligt het niet aan.

Bijdrager
    Dr. Maddox

@ SPQR – Toen ik reageerde op deze post af en toe maar duidelijk minder dan voorheen. De laatste tijd heb ik er vreemd gen oeg weer meer last van. Ik leg wel een verband met bepaalde programma’s die gebruik van UMTS maken..

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.