9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Swiss

Melding: USB poort

Ik zoek een screenshot van de melding: USB poort gebruikt te veel stroom, en is daarom tijdelijk uitgeschakeld.
    Of iets in die richting!

Ik kan het niet vinden, misschien gebruik ik niet de juiste sleutelwoorden, dus wie hem vind, alvast bedankt:D

Bijdrager
    fr3z

misschien bedoel je dit :

Bijdrager
    Swiss

Nee, echt dat hij teveel stroom verbruikt… bijvoorbeeld als de boel kortsluiting maakt…

Bijdrager
    fr3z

Maar mag ik vragen waar je het voor nodig hebt?

Bijdrager
    Swiss

Nou, mijn usb-hub heeft kortsluiting gemaakt op één of andere manier, en toen kreeg ik zo’n melding. En ben vergeten er een screenshot van te maken. Nou probeer ik de fabrikant van dat ding te overtuigen dat hij mij een nieuwe moet sturen omdat dat ding gewoon kapot is, en ik heb er helemaal niks bijzonders mee gedaan. Zoveel rand apparatuur hing er ook weer niet aan.

Dus wil bewijzen dat het een fout van de hub is en niet van mijn Mac! Snappie?

Bijdrager
    fr3z

Ooh, ja ik snap hem. Kijk als ’t voor een opdracht was ofzo, had ik gezegt fotoshoppen.
    Maar nu is dat een beetje link.. :?

Bijdrager
    Yada

Je bedoelt vast deze:

Ik heb een oude harde schrijf die dat berichtje steeds oproept…

Bijdrager
    Swiss

Ja dank je wel :D

Bijdrager
    trabant

Reken je niet te vroeg rijk, want ik krijg die melding ook wel eens bij verder prima werkende apparaten. En strikt genomen fraudeer je nu door zo’n plaatje te lenen.
    Die fabrikant zal eerder het oude apparaat terug nemen, controleren op fouten en als repareren niet wil, dan pas een nieuwe sturen. En bij een usb-hub is de schuld wel heel erg makkelijk op een ander apparaat te schuiven, zeg nou zelf.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.