11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

    Bijdrager
    jkazius

    Melding ongelezen mails gaat niet weg in iOS9

    Sinds de iOS9 update krijg ik de melding van ongelezen mails niet weg. Hoe kan dit? Markeren als gelezen helpt niet. Herstarten ook niet… Als ik mijn mail app open en door alle mails heen scroll zie ik ook nergens meer blauwe bolletjes voor staan…


    Bijdrager
    SvS

    mail opnieuw instellen? (dus account uit / aan bij mailvoorkeuren)


    Bijdrager
    macconsultants

    En als je ze de “wijzig” knop rechtsboven aan klikt en links onder “Markeer alle” kiest”. Dan kun je daar weer aangeven dat alles op “gelezen” komt te staan.


    Bijdrager
    Mathieslab

    Dat heb ik ook na update ios 9. mail inactiveren uitzetten en activeren werkt niet. natuurlijk had ik ook eerst op de normale manier geprobeerd (markeer alle mail – gelezen maken )
    iemand nog een idee?


    Bijdrager
    Mauritz

    Ik heb hetzelfde. Zelfs na alles opnieuw installeren heb ik het nog.
    Accounts uitgeschakeld en weer ingeschakeld. etc…
    Er is geen mogelijkheid om ze uit te schakelen.
    Wie oh wie?


    Bijdrager
    Gysvd

    hallo allemaal,
    ik had hetzelfde probleem, maar heb de oplossing !
    het zit hem in het account van home.nl of ziggo.nl
    wat je moet doen:
    je account op je telefoon verwijderen en opnieuw installeren.
    alle emails zullen dan opnieuw gedownload worden, ook de emails die je al gelezen hebt.
    download gebeurt met 250 stuks per keer. als je deze dan markeert en als gelezen aangeeft, zie je het totaal van je ongelezen mails terug lopen.
    dit herhalen, tot dat je geen ongelezen emails meer hebt.
    succes.


    Bijdrager
    Gysvd

    belangrijk dat je naar je laatste email gaat, en dan nogmaals handmatig extra emails ophaalt.
    zo komen er per keer 250 stuks ongelezen emails bij.\
    deze dan vervolgens markeren als gelezen.
    en zo verdwijnt de melding van ongelezen emails. !


    Bijdrager
    frank_1969

    Neem iCloud mail dan heb je dit probleem niet.


    Bijdrager
    ct87

    Bij mij ging het veel makkelijker na wat opzoekwerk: ga naar instellingen, mails, contacten, agenda, open je account, zet mail uit, schakel het toestel uit, zet het terug aan, ga opnieuw naar hetzelfde menu en schakel mail terug in, probleem opgelost!

    mvg


    Bijdrager
    opps

    ct87 jou manier werk perfect(y)(y)


    Bijdrager
    mwlk

    ct87 helemaal top:-)

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.