13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:

Bijdrager
    Kabel

Melding om iPhone 7 op te halen

Iemand al een bericht gehad om de bestelde iPhone 7 op te halen bij een tMobile winkel? Ik heb m’n bestelling 9.02uur geplaatst en had wel verwacht de iPhone morgen op te kunnen halen.

Bijdrager
    Niels

Drama, de wereld vergaat, straks kun je morgen niet als eerste van al je vrienden je nieuwe iPhone showen…

Kunnen wie hier niet een centraal topic voor maken, wordt nu wel een beetje moe van dit soort nutteloze vragen.

Bijdrager
    yasser

Die van mij wordt morgen thuis geleverd

Bijdrager
    Kabel

Nou sorry hoor Nielsdam. Stel ook een keer een vraag

Moderator
    Raymon Mens

Apple maakt het zelf ook spannend. Morgen ophalen bij de Apple Store, maar nog steeds op “wordt verwerkt”…

Bijdrager
    GoeieDag

Niels (e.a.), laat iemand blij zijn met z’n aankoop. En fijn voor die iemand dat ie voor dat bedrag ook echt blij en verwachtingsvol is, en niet blasé. (y):)

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 10 maanden geleden door  GoeieDag.
    • Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 10 maanden geleden door  GoeieDag.

Bijdrager
    appievanr

Ik heb vandaag mijn abbo bij Telfort verlengd. Heb nog steeds geen bericht wanneer ze morgen mijn Huawei P8 Lite komen leveren.:cry:

IEMAND!?:(

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 10 maanden geleden door  appievanr.
    • Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 10 maanden geleden door  appievanr.

Moderator
    Night

Dat komt omdat alle bezorgservices vol geboekt zitten met iPhones. Huawei’s komen daardoor pas maandag:-P

Bijdrager
    Kabel

Dankjewel Goeiedag. Het is ook niet mijn intentie om vandaag al geleverd te krijgen. Gewoon benieuwd hoe de tMobile store me over de bestelling informeerd. Inmiddels een sms gehad,
    Beste klant, u heeft een bestelling
    geplaatst en ervoor gekozen deze in
    onze T-Mobile Shop op te halen. Dit
    toestel hebben wij momenteel nog niet
    voorradig. Wij nemen contact met u op
    zodra uw bestelling binnen is.
    Groet, T-Mobile Shop Tilburg

Bijdrager
    juwlez

Apple komt helaas zijn afspraak niet na mbt gitzwarte. Levertijd in de winkel is 4-6 weken. Ook als je een pre-order hebt geplaatst.

Bijdrager
    Joid

Over een week of 2 zul je hem, als je mazzel hebt, wel hebben.

Telefoonproviders en retailers hebben elk ongeveer zo’n 80 iPhones ontvangen. Heb je een populair model? Dan kan het wel eens langer duren dan 2 weken. Ook als je al om 09:02 u. hebt besteld

Bijdrager
    Jarno
    Joid op 16 september 2016

Over een week of 2 zul je hem, als je mazzel hebt, wel hebben.

Telefoonproviders en retailers hebben elk ongeveer zo’n 80 iPhones ontvangen. Heb je een populair model? Dan kan het wel eens langer duren dan 2 weken. Ook als je al om 09:02 u. hebt besteld

Waar staat het dat de telefoonproviders en retailers maar 80 iPhones krijgen?

Bijdrager
    Odiebla

Wanneer gaan we inderdaad eens stoppen met al dat oeverloze gespeculeer “denk je dat de nieuwe iPhone dit of dat zou hebben?” of “wanneer denk je dat m’n nieuwe iPhone bezorgd zal worden”. Mensen, het is een TELEFOON…

Echt, mijn hemel…

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.