7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    Jeroenrhr

[Opgelost] Melding "geen programma ingesteld" na update naar HS

Hi,

Heb sinds gisteren een nieuwe macbook pro, touch bar. Mijn oude was toch echt wel toe aan vervanging. Heb de data overgezet van een back up.

Krijg steeds de volgende melding:

Heb nu ge-update naar 10.13.3. Voorheen had ik 10.11.6. El Capitan.

Waaraan ligt dit en hoe krijg ik dat weg?

Bedankt.
    Gr Jeroen

• Dit onderwerp is gewijzigd 5 maanden, 3 weken geleden door  Jeroenrhr.
    • Dit onderwerp is gewijzigd 5 maanden, 3 weken geleden door  Pete.Z. Reden: Verplaatst uit OMT forum
    • Dit onderwerp is gewijzigd 5 maanden, 3 weken geleden door  Night. Reden: Image aangepast
    • Dit onderwerp is gewijzigd 5 maanden, 3 weken geleden door  Night. Reden: Topic opgelost

Bijdrager
    tarun

Welke bestand probeer je te openen? Welk programma had je verwacht? Klik op [Kies programma…] om dat programma te kiezen.

Bijdrager
    Jeroenrhr

Krijg dat gelijk bij het opstarten/ openen van de macbook. Ik open nog geen programma. Had het vermoeden dat het te doen heeft met een programma dat automatisch opstart als ik start. En dat niet comptabel is met High Sierra.

Heb net High Sierra opnieuw geïnstalleerd, een aantal programma’s ge-update en wat andere verwijderd. Het lijkt nu goed te zijn.

Bijdrager
    tarun

Dan was het programma dat bij opstarten direct opent. Goed dat het nu wel werkt.

Bijdrager
    Jeroenrhr

Nee, toch niet. Skype en mail start automatisch. Daar zou het niet mogen liggen…

Bijdrager
    GoeieDag

Heb je al eens bij Systeemvoorkeuren>Gebruikers en groepen>Inloggen gekeken?

Bijdrager
    Jeroenrhr

Top. Daar stond een onbekend programma in. Voor de TomTom. Die heb ik er nu uitgehaald en het probleem schijnt weg te zijn.

Bedankt!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.