13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    meijerclaudia

melding bad sectors in mac the ripper wat nu?

Hallo,

ik heb al de zoekfuncite etc gebruikt maar ik krijg geen duidelijkheid over deze melding (this disk has bad sectors etc. in mac the ripper) de film wordt wel helemaal geript en alles speelt behalve de film zelf!
    dus lijkt mij inderdaad te maken hebben met de beveiliging dus nu luidt mijn vraag:

Hoe kan ik nou toch een kopie draaien van deze film die het ook daadwerkelijk doet op de dvdspeler?

Groetjes Claudia:D

Bijdrager
    PietjePuk

Zijn het bij jou ook alleen maar dvd’s van Sony movie die deze melding geven?

Bijdrager
    jumper

Die rode gevallen natuurlijk :mrgreen:

Bijdrager
    Mattnh

Ik heb de laatste tijd ook veel problemen met het back-uppen van mijn DVDs voor op tour.
    Een vers 10.4.7-systeem en 2 verschillende branders met de laatste software heeft niet geholpen.
    Hoe staat het er bij jullie voor?

Bijdrager
    jumper

Op Ripdifferent sprelken ze altijd van Dtox maar ik kan maar nergens een programma vinden met deze naam. Weet iemand hier wat ze daar precies mee bedoelen?????

Bijdrager
    Mattnh

DTOX is kort voor DVD2oneX (DVDTwoOneX).
    Een acronym.

Bijdrager
    jumper

OOOOW shit, zo eenvoudig dus ….

THX nu kan ik nog even verder testen.

Bijdrager
    hansenonline

de badsectors zijn onderdeel van de beveiliging en moet je ook weer op de dvd branden, anders doet hij het niet heb ik mij laten vertellen.

Bijdrager
    Mattnh

Toast nekt op dit moment op die bad sectors.
    Veel coasters, hier.
    Wellicht is het branden in DVD2oneX een goede optie.

Bijdrager
    Mackapoen

DVD2one krijgt het bij mij inderdaad bijna altijd voor elkaar om zo’n “rooie” goed in te krimpen naar brandformaat, ondanks dat de Ripper “Bad Sectors” aangeeft. Ik laat wel altijd de volledige DVD rippen. DVD2one doet de rest toch wel precies zoals ik wil.

8)

Bijdrager
    jumper

Dan misschien toch eens overwegen om DVD2oneX aan te schaffen.

Kan je in dat programma ook rippen naar een folder ipv. direct naar een schijf? Heb namelijk (nog) geen DVD-writer in m’n iBook. Zou ze anders branden op mijn Windows bak.

Bijdrager
    jumper
    ”Mackapoen”

DVD2one krijgt het bij mij inderdaad bijna altijd voor elkaar om zo’n “rooie” goed in te krimpen naar brandformaat, ondanks dat de Ripper “Bad Sectors” aangeeft. Ik laat wel altijd de volledige DVD rippen. DVD2one doet de rest toch wel precies zoals ik wil.

8)

Voor dat rippen? Gebruik je daar Mac The Ripper voor????

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.