11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    elisa9180

megaupload of hotfile

geachte leden srr als het niet over mac’s en zo gaat maar wist niet waar ik het moest vragen

ik zou graag een premium accound kopen hotfile of megaupload welke zou ik het beste kunnen nemen
    want rapidshare is momenteel niet meer echt in gebruik

MVG

Bijdrager
    Joachim_D

Als je van plan bent Megaupload, Hotfile of dergelijke te gebruiken voor wat ik denk dat je ze wil gebruiken, moet je de huisregels van OMT eens doorlezen:

Auteursrechten
    Auteursrechten worden op OMT gerespecteerd. Het volgende is daarom niet toegestaan:

Hulp bieden bij het vinden van serials of cracks
    Hulp bieden bij het installeren van illegaal verkregen software

Correct me if I’m wrong..

Geblokkeerd
    Anoniem

megaupload of hotfile kan je ook legaal gebruiken hoor

Moderator
    Night

Ik weet niet war je het voor gaat gebruiken, maar ik zou zaken in acht nemen zoals:
    • gemak van het delen (direct links)
    • aantal dagen dat een file beschikbaar blijft
    • prijs
    • downloadsnelheid
    Zover ik weet leveren beide sites verder vrijwel dezelfde functionaliteit.

Bijdrager
    Scrooge McDuck

Rapidshare niet meer in gebruik? Hier wel hoor.

Moderator
    unSOUND
    Joachim_D op 11 september 2010

Als je van plan bent Megaupload, Hotfile of dergelijke te gebruiken voor wat ik denk dat je ze wil gebruiken..

Zoals een waard is, vertrouwd hij zijn gasten.:wink:

Zolang hij/zij niet specifiek vraagt om illegale zaken is er niks aan de hand, dus om iemand nu op de regels te gaan wijzen puur omdat je ( zonder enige aanleiding ) denkt dat de TS het voor illegale zaken gaat gebruiken is een beetje overdreven…

Bijdrager
    Lexis

Mediafire?

Bijdrager
    kj.web

Mediafire is traag, zelfs als je premium user bent.
    Megaupload heeft een levenslange premium memberschap, waardoor het na een paar jaar erg goedkoop wordt:)
    En hotfile is ook wel snel, maar ik weet niet zoveel van de prijzen en de limits.

Bijdrager
    Sascha

Ik heb goede ervaringen met MegaUpload. Maar je moet het maar eens bekijken zoals Night zegt.

Bijdrager
    StudioSenay

Bijdrager
    vutakat5

Voor auteur rechtelijk beschermde bestanden adviseer ik je Hotfile.

@Joachim_D

Volgens de Nederlandse wet mag iedereen muziek en films downloaden van het internet mits dit ‘voor eigen oefening, studie of gebruik’ is. Dat houd dus in dat je alles mag downloaden wat je maar wilt hebben zolang je het maar niet verkoopt, verhuurt of weggeeft. Software daarentegen niet.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.