30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 50)
  • Q:
    Bijdrager
    Gijs Raggers

MEGA scoop: iPhone mini achtig iets!?

Het complete verhaal komt later maar dit wil ik jullie niet onthouden. Een soort kleine broer van de iPhone. Formaat Samsung Armani. Van jongens die eruit zijn gekickt door Apple/TomTom omdat ze de bridge tussen de GPS API’s van de Xcode niet op tijd gekoppeld kregen aan de NavCore van TomTom. Revenche, zie deze vette prent van een test iPhone. Deze foto is verkleind, ik heb ook de orginele foto. Kijk en huiver:

Bijdrager
    svan

Ik kan me vergissen, maar Apple heeft lijkt me patent op het ontwerp van de iPhone. Kleiner of niet, dit is een regelrechte kopie. En ik denk zomaar dat ie niet alleen bedoeld zou zijn voor de Chinese binnenlanden. Dusss.. hoax als je het mij vraagt.

Bijdrager
    Steff

Wel een leuk verhaaltje.

Bijdrager
    bartje

En een erg niet geloofwaardig verhaal. Kortom, ik geloof er niets van:)

Bijdrager
    Dries
    Bijdrager
    soulutions

Hey, ik had ‘vroegah’ op de Havo ook zo’n lompe rekenmachine als die links… van Texas Instruments…:evil:

Bijdrager
    Gijs Raggers

Even voor de duidelijkheid. Geloof t of niet maar dit is geen chinese kopie maar een echte apple.
    Hier de orginele foto (5MP ixusje): hier Zo van de camera het net op heren. Geen photoshop deze keer. Afijn.

Hier een vergelijk tussen de normale iPhone en de HTC S620:
    http://blog.lib.umn.edu/mcfa0086/discretecosine/083032.html

Dit is toch echt wat anders…

Bijdrager
    Kameleman

ja, want de test iPhones (klein of groot) die ze maken bij Apple bevatten allemaal en T-mobile simkaart…

Bijdrager
    soulutions

En met het menu in ’t Nederlands…

Bijdrager
    PowerMacje

En hebben een Nederlandse interface…:|

Bijdrager
    Jolla

Aantal dingen die gelijk opvallen;
    – onderste balk / dock raakt de kanten niet
    – stippen aan de onderkant die aangeven op welke tab/bladzijde je zit, zitten niet in het midden
    – verhoudingen van externe knoppen etc. lijken gelijk aan “grote broer”. Dit zou dus betekenen dat ze een stuk kleiner zijn. Niet geheel logisch, verminderd gebruiksgemak.

Bijdrager
    Gijs Raggers

Heren, de foto is genomen bij TomTom in A’dam. Daar zitten ze in de shit qua deadline en 2.1. Meer info later.

Bijdrager
    iHaring

Waarom een “Egde” symbooltje bovenin en geen “3G”?

Bijdrager
    soulutions

Omdat je in Amsterdam geen dekking hebt met T-Mobile? :evil: :wink:

Bijdrager
    Flying Dutchman

Ze hebben nu ook een extragrote gemaakt!!!

Bijdrager
    Gijs Raggers
    ”Flying

Photoshop?! :)

Bijdrager
    luc306

Voor een 5 megapixel camera wel een lekkere wazige foto. Lijkt wel of dr iets teveel gaussian blur over zit.

ehh sorry … Add Noise heet dat toch

Bijdrager
    Jolla

Het zou het huidige developers een stuk lastiger maken qua interface ontwerp. Bij een aantal van de huidige applicaties zullen de lettertjes te klein worden.

Bijdrager
    Jolla
    ”Flying

scoop: is voor senioren.

Bijdrager
    ParadoX

nouja zeg, gekkehuis!:mrgreen:

Wordt tijd dat ze bij TomTom even gaan afkoelen in de plaatselijke kroeg dan;-)

Bijdrager
    kobekes

op de foto is het op de telefoon 17:02 uur en de foto is volgens de metadata gemaakt om 18:32 uur.

Bijdrager
    Jolla

Ziet iemand nog iets interessants in de reflectie van de schermen? :mrgreen:

Bijdrager
    Flying Dutchman

Bijdrager
    Dries

whaha

Bijdrager
    Hengheng

Lol !

Bijdrager
    jeroentje

3g dekking is in Amsterdam ook bagger 8)

Bijdrager
    Dries

De schoonmaakster bij apple vertelde mij dat de toekomstige iphone’s gewoon op windows mobile zullen draaien. Als bewijs gaf ze me deze foto van goede kwaliteit. Wat denken jullie ervan?

Bijdrager
    Zeekomkommer

Jammer dat het zo slecht geklust is. Wel een leuk idee namelijk.

Bijdrager
    mblokhuis

Dat is een goede grap zeg! Zo nep als God zelf!

Bijdrager
    TheM4inframe

Rofl

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 50)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.