6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    Geitekaas

Meerdere sites gemaakt met iWeb; maar hoe te onderhouden?

Beetje stom geweest… Niet wetende dat het bestand -domain in de aplication support map het iWeb bestand was, heb ik mooie pagina’s gemaakt in iWeb.
    Meerdere dus voor meerdere mensen en op verschillende domainnamen! Nu heb ik een nieuwe MAC. Ik wil een van die sites onderhouden maar weet niet hoe ik hem nu in iWeb moet laden? Ik heb dus alleen de site zoals hij op de server staat…
    Betekent dat nu dat ik deze sites nooit meer (met iWeb) kan onderhouden?
    Bummer zeg. Ik had eigenlijk gedacht dat Backup wel net als iTunes en iPhoto een bekupje zou maken…:-(

Iemand tips?
    Ik hoop niet dat ik straks in een ander programma moet gaan werken:-( Ik heb wel rapidweaver. Werkt die eigenlijk wel met ‘gewone’ iWeb gemaakte pagina’s?

Ik heb al wat lopen zoeken op de site maar op deze vraag vond ik nog geen antwoorden!

Bedankt allen en heerlijk 2007…!

Bijdrager
    macfleurtje

je kan niet importeren in iweb

Bijdrager
    tiny

Het enige dat ik kan bedenken is dat je elke site maakt vanuit een aparte user op je Mac of vanaf verschillende Macs. Bij mijn weten is er geen prog o.i.d. om verschillende sites met iWeb te combineren. Misschien dat er komende dinsdag iets bij komt? Wel een veelgehoord manco nl…

Bijdrager
    Geitekaas

Grumble, bah:-(
    Dus ik moet ze allemaal opnieuw gaan maken…

Ik kan natuurlijk die -domain- iedere keer backuppen.. en voordat ik die pagina wil hebben, die domain erin zetten..?

Maar goed, dat kan pas als ik die -domain- heb opgeslagen…

Gedver zeg…

Bijdrager
    KarelWillem

Het programma iWebSites is speciaal ontworpen om meerdere iWeb sites te onderhouden.

Ik heb inmiddels al vier sites draaien op die manier.

In iWebSites kies je van te voren welke site te wilt aanpassen en/of uploaden.

Of dat je nu al ontstane problemen oplost weet ik niet, maar voor nieuw te ontwikkelen sites is dit simpele programmaatje ideaal.

http://mistergregg.com/cocoadrillosoftware/iWebSites/iWebSites%20Home.html

Bijdrager
    Geitekaas

Ziet er leuk uit.
    Maar inderdaad kan ik er nu niets mee:-(

Dank alvast

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.