2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    Cybershooter

Meerdere saveslots op 1 iPad 2

Ik en mijn vriendin zitten op 1 iPad2 en hebben allebei een eigen gamecenter account. Nu merk ik op dat een game als Angry Birds Rio, slechts 1 gameslot heeft. Ik heb geprobeerd dit onderscheid te maken door steeds in gamecenter uit te loggen met de juiste account, in de hoop dat Angry Birds Rio dit oppakt en de scoreprogressie per gamecenter account seperaat houdt, waardoor je een soort competitie krijgt, echter worden de scores en archievements steeds aan elkaar gelijk gesteld, doordat er uit 1 gemeenschappelijk saveslot verder gespeeld wordt. Ik kan in Angry Birds ook geen mogelijkheid vinden om een nieuw saveslot aan te maken dat helemaal los van het andere saveslot staat. Dit merk ik bij alle games die ik tot nu toe uit de Appstore heb gehaald. Is er een manier om op 1 iPad2 in een game met 2 of meerdere personen los van elkaar de spelprogressie op te slaan en dit in gamecenter bovendien tot uitdrukking te laten komen?

Bijdrager
    Jm1996

Dit is volgens mij niet het geval, alle apps zijn op jouw situatie niet ingesteld misschien komt het nog. Vergeet het dus maar.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.