15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    huisrot

Meerdere programmavensters tegelijkertijd zichtbaar.

Het is, helaas, niet meer mogelijk om meerder programmavensters tegelijkertijd open op m’n desktop te krijgen.

Momenteel heb ik Safari zichtbaar en geopend, maar als ik dan dmv :apple: +tab wissel van programma, ben ik ook het venster kwijt en krijg ik alleen weer zichtbaar als ik weer wissel, of hem aanklik in m’n dock, waarna het vorige venster weer verdwijnt… wat, soms, lastig werken is.

Iemand een idee waarmee hij of zij mij kan verblijden? Voor zover, dank..

Bijdrager
    Stadsman

Is dit ook na een herstart het geval?

Bijdrager
    huisrot

Jazeker.. en ik heb al zoveel gezocht en niets gevonden dat ik uit radeloosheid hier maar een topic heb geopend.

Bijdrager
    www.project-euh.com

Permissies al hersteld?

En als je een nieuwe user aanmaakt en daarmee inlogd, nog steeds zo?

Bijdrager
    pinkie

Dat klinkt alsof je iets hebt geïnstalleerd wat “single application mode” genereert. De programmaatjes die ik ken die dat doen zijn: ASM, een voorkeurspaneel en Isolator en Quitling die allebei een menu item zijn.

Bijdrager
    huisrot

Dat zou opzich goed mogelijk kunnen zijn Pinkie. Ik zal eens verder zoeken op “single application mode”, een term welke me, als nieuweling in OSX, nieuw in de oren klinkt.

Permissies zijn hersteld en boden geen garantie voor in het verleden behaalde resultaten en inloggen als andere user doet wel z’n werk. Dwz dat alle vensters dan wel op m’n desktop blijven staan..

We Googlen fijn verder.. :apple:

Bijdrager
    huisrot

Drommels, drommels.. dit is inderdaad het probleem, nu alleen de app nog zien te vinden. :/

Ik heb net, application wizard geinstalleerd, en de optie “single application mode” aangevinkt en weer uitgevinkt, en hop.. alle vensters kwamen te voorschijn. Alleen als ik de panel sluit ben ik weer bij het oude. Iig een stap verder en wetende waar ik het nu moet zoeken.. wederom dank voor zover.

Zou application enhancer een reden kunnen zijn?

Bijdrager
    pinkie

Ik zou proberen eerst application wizard te uninstallen om te zien of het dan verdwenen is. Kun je niet in apllication wizard de optie uitzetten en dan opnieuw inloggen met de optie nog steeds uit?

toevoeging; heb je ook de optie “toggle single application mode from switch menu” uitgevinkt?

Bijdrager
    Oppie
    ”huisrot”

…als nieuweling in OSX…

En dan ga je het soort spul als ‘application enhancer’ installeren???:?

Bijdrager
    pinkie
    ”Oppie”

En dan ga je het soort spul als ‘application enhancer’ installeren???:?

Moet ‘ie gewoon doen, daar leer je van. Ga je op je bek dan ga je op je bek:evil:

Bijdrager
    huisrot

ssst.. niet zeggen hoor, maar het was Quicksilver.. :/
    ach, lekker zoet geweest en geen stoute dingen uitgehaald vandaag.. dank allen!

:apple:

edit.. ik hou er van om op m’n bek gaan.. hihi.

Bijdrager
    huisrot

Alleen kan ik het nergens vinden in de prefs van QS. Had er al gekeken.. suggestions?

Bijdrager
    Oppie

http://Www.project-euh.com (wat een naam…) vroeg het al hierboven:
    hoe draait het in een ‘schone’ gebruiker?

Bijdrager
    huisrot

Quicksilver>Prefs>Extra’s> “hide other applications when switching”.

:mrgreen:

Bijdrager
    Oppie

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.