4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Zenn

Meerdere PPT aanpassen.

Voor school heb ik 23 grote powerpoint presentaties moeten downloaden, deze wil ik ook printen maar ze hebben allemaal een knalblauwe achtergrond en gekleurde letters.
    Nu is mijn vraag of er in Keynote of MS Powerpoint een mogelijkheid bestaat om de tekst- en achtergrondkleur in 1 keer te veranderen (en dit ook op meerdere presentaties toe te passen).
    Weet niet of het van belang is maar het zijn wel .ppt bestanden:?
    (Ik heb gezocht op het forum en niet het juiste gevonden, als het er wel staat, excuses:D )

Bedankt!

Bijdrager
    RJ

Als je print en dan op zwart wit klikt, word bij mij de gekleurde achtergrond wit en de letters zwart. (deze waren bij mij donderblauw en wit)

Is dit antwoord op je vraag?

Bijdrager
    Zenn

Nog niet helemaal,
    ik hoopte op een mogelijkheid om een soort sjabloon te maken en dit op te slaan. Er staan namelijk ook afbeelding op die in kleur moeten zijn…:?
    Ik heb al geprobeerd met thema’s in keynote maar deze veranderen niet de tekstkleur dus krijg ik soms witte achtergrond met witte tekst…:P

In ieder geval bedankt voor je snelle reactie :D.

Als iemand iets anders weet…?

Bedankt

Bijdrager
    Richele

Je maakt dan een powerpoint presentatie waarin in in de masterslide (zit onder het menu “view”) alle tekst en achtergrond verandert zoals je het wil hebben. Ga dan terug naar “normal (ook onder “view” en sla je powerpoint presenatie op als “template”. open nu een van je bestaande presentaties, ga naar het menu “format” en kies “slide design” en selecteer je eigen layout

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.