4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    ijspaleisje

meerdere personen, meerdere agenda's

Ik ben op zoek naar de volgende oplossing:

We hebben een klein bedrijf met zijn 2en. Ieder heeft zijn eigen agenda, maar we zetten ook automatisch afspraken in elkaars agenda. Tot nu toe ging dat via 1 mobileme account, met daaronder meerdere agenda’s. Nu iCloud er is, wil ik kijken of er meer mogelijkheden zijn. Kunnen we bijvoorbeeld 2 iCloud accounts aanmaken, met ieder zijn eigen agenda(‘s) en dat we dan toch via de verschillende bronnen (iphones, ipad, imacs, macbooks, enz) elkaars agenda’s kunnen bijwerken?

En dankzij mobileme hadden we ook elkaars adresboek, wat erg gemakkelijk is. Kan dat ook blijven bestaan?

Of zeggen jullie, hou het simpel, gewoon 1 iCloud account en op dezelfde weg door gaan?

Bijdrager
    friki

Je kan bij icloud aangeven welke agenda je wilt delen met een persoon.je kan de gezamelijke afspraken dan een andere kleur/naam geven en dan de ander opgeven om te delen.

Bijdrager
    friki

Je kan bij icloud aangeven welke agenda je wilt delen met een persoon.je kan de gezamelijke afspraken dan een andere kleur/naam geven en dan de ander opgeven om te delen.

Bijdrager
    ijspaleisje

@friki, bedankt voor je reactie. Ik had het inderdaad ondertussen zelf ook gevonden. Zit nu alleen nog met het probleem van het delen van de contacten. Maar zit nu te kijken naar de mogelijkheden van Lion Server. Hopelijk krijg ik dat aan de praat, want ook de bestandsdeling & extern inloggen is erg prettig.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.