5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Duck

Meerdere hotmailaccounts zichtbaar op hotmail.com

Weet iemand hoe ik meerdere hotmail accounts kan opslaan op http://www.hotmail.com? Telkens als iemand anders wil inloggen op zijn/haar e-mailaccount moet opnieuw het e-mailadres ingetoetst worden, ook heb je deze gesaved.
    Bedankt

Bijdrager
    nookie

Nope.

Je kan wel een nieuw account aanmaken op je mac zelf. Of dat nou de oplossing is, dat betwijfel ik.
    Maar op die manier onthoudt de browser het mailadres wel en hoef je alleen het wachtwoord in te geven.

Bijdrager
    csteelooper

Wierd… dit is mij voorheen wel gelukt. kan het nu niet meer testen omdat ik nog maar 1 HM adres heb; maar dát adres staat wel gewoon als een ‘button’ op Hotmail.com. Gebruik meestal wel Firefox voor Hotmail omdat MS vervelend aan ’t doen is met Safari support… Twee weken geleden echter nog gechecked en toen werkte het ook gewoon… Misschien even cookie voor Hotmail verwijderen?

Bijdrager
    defores

Dat kan niet, maar je kan wel hotmail accounts aan je mail applicatie toevoegen.

Bijdrager
    Apple

Je kan wel Hotmail accounts aan elkaar koppelen. Je kan dan schakelen tussen meerdere accounts rechtsbovenin (klik op je accountnaam als je ingelogd bent en koppel een account). Let wel: dat gaat dan zelfs zonder het wachtwoord van het andere account in te voeren!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.